1 Laatst bewerkt door riammi (31-03-2011 22:28)

Onderwerp: neem een kijkje

http://dias-taarten.webklik.nl/page/homepage

2 Laatst bewerkt door Biena (31-03-2011 22:29)

Re: neem een kijkje

Volgens mij hoor je in de parade! Ik zal het even melden.
Maar leuk taartje hoor!

Edit: Ohw wacht, na het versturen van dit berichtje zie ik een link naar een website. Net zag ik alleen een taartfoto!

3

Ik zie een link naar een website, niet één specifiek taartje. Dus niet in Bakken voor anderen en niet in de Taarten parade :nooo

[MOVE] --> Het WereldWijdeWeb

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Een paar minuten geleden was het wel een foto van een taartje, vandaar. Wilde net melden, maar je hebt het al gezien  :thumb:  Wat ben je toch snel!

5

Toeval ;)

6 Laatst bewerkt door riammi (31-03-2011 22:32)

Biena schreef:

Volgens mij hoor je in de parade! Ik zal het even melden.
Maar leuk taartje hoor!

Edit: Ohw wacht, na het versturen van dit berichtje zie ik een link naar een website. Net zag ik alleen een taartfoto!

dit is toch bakken voor andere ja ben net nieuw hier dus moet het nog allemaal leren hoe en wat

7

één van de eerste dingen die ik zag is dat er marsepijn staat; moet toch echt marsepein zijn :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

8

riammi schreef:

dit is toch bakken voor andere ja ben net nieuw hier dus moet het nog allemaal leren hoe en wat

Kwestie van lezen: Rubriekstitels, omschrijvingen en sticky's.
Dan wordt het echt duidelijker hoor :) Juist als je nieuw bent zou het vers in je herinnering moeten staan dat dat in de regels staat waar je mee akkoord gaat als je registreert :)

9

Biena schreef:

Een paar minuten geleden was het wel een foto van een taartje, vandaar. Wilde net melden, maar je hebt het al gezien  :thumb:  Wat ben je toch snel!

ja ik had de verkeerde gekopieerd :o

10

Carien schreef:

één van de eerste dingen die ik zag is dat er marsepijn staat; moet toch echt marsepein zijn :Y

11

Carien schreef:
Carien schreef:

sorry niet eerder gezien..
ja de meeste taarte die me zus maakt zijn fondant en marsepijn samen gemixd.. ik doe eigenlijk alleen de decoratie zei maakt de taart de vullen en de bekleding

12

Uhm ik ga eerlijk zijn zonder de bedoeling om te kwetsen. Je vraagt om een kijkje te nemen en dat heb ik gedaan.
Er staan leuke taarten, cc's en dergelijke op je site, maar ik twijfel aan het niveau om ze te verkopen. Ik ben zelf iets meer dan een half jaar bezig en daar ben ik me goed van bewust. Ik zie nog zoveel beginnersfouten bij je terug. Geen strakke taarten, deuken in de taarten en zo meer.
Je moskee is een mooi ontwerp, en ik denk dat als je wat meer ervaring op doet, je ook meer kwaliteit kan leveren.
Misschien een idee om wat workshops te gaan volgen?
Nogmaals, ik denk dat je er meer aan hebt dat ik eerlijk ben. Ik heb heel erg zitten twijfelen of ik wel antwoord moest geven, maar ik zou ook graag een eerlijke mening willen, dus daar ben ik van uit gegaan.

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

13

Mirzan schreef:

Uhm ik ga eerlijk zijn zonder de bedoeling om te kwetsen. Je vraagt om een kijkje te nemen en dat heb ik gedaan.
Er staan leuke taarten, cc's en dergelijke op je site, maar ik twijfel aan het niveau om ze te verkopen. Ik ben zelf iets meer dan een half jaar bezig en daar ben ik me goed van bewust. Ik zie nog zoveel beginnersfouten bij je terug. Geen strakke taarten, deuken in de taarten en zo meer.
Je moskee is een mooi ontwerp, en ik denk dat als je wat meer ervaring op doet, je ook meer kwaliteit kan leveren.
Misschien een idee om wat workshops te gaan volgen?
Nogmaals, ik denk dat je er meer aan hebt dat ik eerlijk ben. Ik heb heel erg zitten twijfelen of ik wel antwoord moest geven, maar ik zou ook graag een eerlijke mening willen, dus daar ben ik van uit gegaan.

hallo dank je wel voor je tip..
mijn zus die maakt deze taarten graag ma zoals ze zegt op de site het is haar hobby.. ze kan niet alles opeten wat ze maakt en daarom wil ze voor andere maken voor de inkoop prijs.. dus de prijs waarmee ze die spullen heeft gehaald en ja zoo kan je meer en meer leren. ;)

14

en nog iets zij is nu ook al een tijdje bezig met taarten maken die kitty taart bijvb. dat is haar laatste taart en bij die kan je al merken dat ie wat strakker is...

15

riammi schreef:
Carien schreef:
Carien schreef:

sorry niet eerder gezien..
ja de meeste taarte die me zus maakt zijn fondant en marsepijn samen gemixd.. ik doe eigenlijk alleen de decoratie zei maakt de taart de vullen en de bekleding

wat ik bedoelde is dat je marsepein schrijft ipv marsepijn; mars heeft geen pijn :nooo . Misschien de site na laten kijken op taal- en spelfouten

16

riammi schreef:

en nog iets zij is nu ook al een tijdje bezig met taarten maken die kitty taart bijvb. dat is haar laatste taart en bij die kan je al merken dat ie wat strakker is...

inderdaad die is wat strakker, al is de onderrand nog niet helemaal recht. Ik ben blij dat je niet boos bent  :o
Zo lang de mensen op de hoogte zijn is dit een mooie manier om te oefenen. Van basisworkshops leert ze erg veel, dan zie je echt in een korte tijd alles vooruit gaan. Veel succes voor je zusje  :)

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

17

Leuke site. Ik heb nog één spelfoutje gevonden;

Er staat nu Cupcake's, dat moet Cupcakes zijn, zonder apostrof. Veel bakplezier!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

18

En volgens mij is het geen frosing............. ;)