Onderwerp: Iets in de binnenkant van de Wilton tips ???
Ik heb een paar Wilton tips gekocht en bij 2 ervan zit er aan de binnenzijde een soort metalen dingetje, moet je dat soms zelf eerst verwijderen ? Of zijn het soms mispuntjes ???
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Iets in de binnenkant van de Wilton tips ???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb een paar Wilton tips gekocht en bij 2 ervan zit er aan de binnenzijde een soort metalen dingetje, moet je dat soms zelf eerst verwijderen ? Of zijn het soms mispuntjes ???
heb je er een foto van??
heb je er een foto van??
Nee, maar ik ga er even een proberen te maken
Klein momentje
nee hoor...niet verwijderen!!!
Dat hoort er in
.
Ik heb dat ook in de tips: 107 en 224
Dot schreef:heb je er een foto van??
Nee, maar ik ga er even een proberen te maken
Klein momentje
Iknheb je de foto maar even gemaild, krijg hen niet van mijn iPad op mijn album, ziet er zon gek uit
nee hoor...niet verwijderen!!!
![]()
Dat hoort er in
![]()
.
Ik heb dat ook in de tips: 107 en 224
Ooooo echt ..ik heb er aan zitten wroeten maar het zit muurvast
Innhet tipje wat we bij de workshopngebruikte zat het niet
Ik heb het bij 129 en 225
Maakt het voor het resultaat dan niet uit ???
Ik heb de tips afgelopen week tijdens een workshop royal icing gebruikt en kreeg perfecte bloemetjes. Dus ga er maar van uit dat ze er in horen. Het is een soort draadje wat er echt ingelast is
Ik heb de tips afgelopen week tijdens een workshop royal icing gebruikt en kreeg perfecte bloemetjes. Dus ga er maar van uit dat ze er in horen. Het is een soort draadje wat er echt ingelast is
Oké , fijn , dat hoef ik ze niet te slopen , het zit er inderdaad ingelast en ik dacht een fabrieksfoutje, een mispuntje
Hartelijk dank , dan ben ik gerustgesteld
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Iets in de binnenkant van de Wilton tips ???