1

Onderwerp: Icing van de kant & klaar pot Wilton

Hoi!

Ik heb zo'n pot van Wilton met kant & klare icing. Maar zo rechtstreeks uit de pot is hij enorm stevig, ik moet er dus water bij doen mar dat vind ik best lastig. Iemand een tip hoe ik dat het beste kan doen?

Bedankt!!

2

Re: Icing van de kant & klaar pot Wilton

ik lees even mee, heb ook zo'n pot. Vind de smaak trouwens wel wat chemisch... :s

beginneling, mijn eerste taart is heel goed gelukt! MIjn 2e ook...nu bezig met nr 3! Hoezo taarten zijn verslavend?

3

Heidi-2306 schreef:

ik lees even mee, heb ook zo'n pot. Vind de smaak trouwens wel wat chemisch... :s

Erg zoet he...

Ik heb wel eens hele kleine hoeveelheden geprobeerd om het uit te testen, maar dan kom je flink aan het kloppen en het bleef wat korrelig. Het is ook lastig om de juiste hoeveelheden te krijgn. Dus ik hoop dat iemand kan helpen :)

4

Klein potje bedoel je toch (er is ook een emmer)

Ik vind het het makkelijkst gaan als je een beetje uit de pot schept, bv op een placemat, beetje water er op en dan met een paletmes er doorwerken.

In de emmer is veel zachter.
En ik vind de smaak wel lekker (zeker met een druppeltje Lorann Oil citroen er door.....)

Groetjes van Mireille
www.taartopmaat.nl

5

dat zou idd wel een oplossing zijn, een smaakje erdoor. THNX

beginneling, mijn eerste taart is heel goed gelukt! MIjn 2e ook...nu bezig met nr 3! Hoezo taarten zijn verslavend?

6

MireilleF schreef:

Klein potje bedoel je toch (er is ook een emmer)

Ik vind het het makkelijkst gaan als je een beetje uit de pot schept, bv op een placemat, beetje water er op en dan met een paletmes er doorwerken.

In de emmer is veel zachter.
En ik vind de smaak wel lekker (zeker met een druppeltje Lorann Oil citroen er door.....)

Ik heb dat kleine potje ja.... Wel een goede tip! Ik ga het van het weekend eens proberen op wat cupcakes :)