Onderwerp: Heel veel stapels!!! van bruidstaart tot kindertaarten

Ik vond ze stuk voor stuk leuk om te doen ondanks in koorts heb en een zware kaak ontsteking!!! Maar hier wordt ik blij van!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Heel veel stapels!!! van bruidstaart tot kindertaarten
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Ik vond ze stuk voor stuk leuk om te doen ondanks in koorts heb en een zware kaak ontsteking!!! Maar hier wordt ik blij van!
1 woord geweldig!!!
Meer kan ik niet zeggen
Ik ben nu ook bescuit aan het bakken voor zaterdag..
Het wordt mijn eerste stapeltaart!!!

ze zijn ook wel errug mooi
dat 1e bruidspaar:
hij
en zij
daar is geen smiley van
heb je de laatste taart eerst helemaal bekleed en daarna die gekleurde strepen over de 1e laag gedaan?
ze zijn ook wel errug mooi
![]()
![]()
dat 1e bruidspaar:![]()
hij
en zij
daar is geen smiley van
![]()
![]()
heb je de laatste taart eerst helemaal bekleed en daarna die gekleurde strepen over de 1e laag gedaan?
Het is de wilton taartset... de vrouw had deze op internet gezien en wilde hem precies zo dus ik heb hem inderdaad eerst helemaal wit bekleed en toen strepen er op wel veel fondant maar de klant is koning hi hi
Super! Die met dat bruidspaar en al die kleuren is mijn favoriet!!
Mooi hoor, had niet anders verwacht
Maar euh, bruidegom met witte sokken 
zijn gewoon kunstwerken ,
mooi hoor !!!
Hele mooie parade. En super die gepersionaliseerde bruidsparen.
Prachtige taarten!
Wauw, wat een mooie taarten, echt schitterend ! En je bruidsparen zijn zo mooi, heb je geen close-up van het tweede bruidspaar?
Prachtige taarten!
Geweldig zeg, helemaal die bruidstoppers 
superleuk! heerlijk zo'n ontspannen bruidspaar 
Mooi 
WAUW!!! Stuk voor stuk prachtig! Wat geweldig die carousel, hoe heb je die gemaakt, als ik vragen mag? Prachtige paardjes!
Het zijn allemaal prachtige taarten

Een feest om naar te kijken 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Heel veel stapels!!! van bruidstaart tot kindertaarten