1

Onderwerp: Bakblik CC's Hema

Even een vraagje. Ik ben op zoek naar een bakblik (muffinpan?) voor cc's. Ik zie hier telkens verschillende voorbij komen en volgens mij zijn er 3 soorten cc's? Mini's, normale en jumbo's?
Waar gebruik je de mini's voor? Want volgens mij heb ik hier ook zo'n bakblik in de kast staan,maar dit worden echt hele kleine cctjes toch? En wat voor vormpjes (papier) doe je hier dan in?

Ik wil graag een blik voor de normale maat cupcakes. Welke moet ik dan hebben en kennen jullie die van de Hema? Vallen de papiertjes hier dan helemaal in of steekt er een randje boven uit?

Aanrader?

Hoor het graag.

Gr. Dolfijn

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

2

Re: Bakblik CC's Hema

Die van de Hema met 12 gaten is voor normale cc's, ca. 5 cm doorsnee op de bodem. Het hangt van je merk papier af of deze uit zal steken, de ene is wat hoger dan de andere.
De mini's zijn voor mini-cc's (jaja!) en die zijn lekker als petit fours bijvoorbeeld. Hier heb je speciale papiertjes voor.
De jumbo pannen zijn meer muffin pannen en daar heb je ook speciale papiertjes voor (maar beperkte keus in kleurtjes etc.)
Hema bakpan voor cc's is prima, heb er zelf 3 en bak er al mijn cc's mee.