Re: Veeeeel werk, leuk resultaat, snel KAPOT! :(
prachtig gemaakt,

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000566826483
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Veeeeel werk, leuk resultaat, snel KAPOT! :(
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
prachtig gemaakt,

Super zeg!
Wat een geweldig leuke taart, die voor de elektricien!
Ik heb ook eens een erg lompe ophaler van een taart gehad, en om mezelf in te dekken ben ik toen direct naar de pc gerend om de besteller op de hoogte te stellen - met een foto erbij als bewijs.
Want weet je, je zou misschien kunnen denken 'als ze klagen dan stuur ik de foto wel als bewijs' maar ik vrees altijd dat er dan onderling op het feestje commentaar geleverd wordt, maar dat ik er niet meer over benaderd wordt. Dat komt mijn naam niet te goede, maar ik krijg geen kans om me te verweren...
't Is maar een ideetje voor wie dat ook meemaakt!
EDIT:
Ik bedoel natuurlijk een foto van de taart in goede staat! 
Wat een originele taart, die onderste, hoe verzin je het!!! Die bovenste is ook een plaatje, geweldig!
Wat een superstapels, zo mooi strak en netjes afgewerkt! Mijn complimenten! Maar wat een lomperik. Dat mensen niet snappen dat er zoveel werk inzit, o.k. Maar zo lomp omgaan met een taart, dan weet je toch dat een taart daar niet tegen kan? Waar zit z'n verstand????? Maar wat ik dacht, noemde Miss Pebble al op. Zou ik ook zeker doen.
Op naar een volgende, leukere klant! En op naar je volgende
kunstwerk
.
Waar hebben ze zo'n voetbalvlakjessetje? Lijkt me wel pracktisch..
Ze zijn alle twee ontzettend leuk, wel balen van de tweede
Allebei prachtig!
Hopelijk heeft de electricien nog een knappe taart kunnen zien (en eten)
Waar hebben ze zo'n voetbalvlakjessetje? Lijkt me wel pracktisch..
Ik heb 'm geloof ik gekocht bij Ellenscreativecakes
Het heet 'KitBox Football cutters for 15cm spherical cake' en het bestaat uit 2 uitstekers: een vijfhoek en een zeshoek.
@miss pebble:
Ja, is inderdaad een idee voor een volgende keer. Maar in dit geval lag het een klein beetje anders.
Deze man, is geen familie van ons, maar omdat zijn broer als een broer is voor ons, kennen wij hem wel goed. We vieren zelfs kerst samen.
Hij was inderdaad erg lomp, maar dat kwam vooral omdat hij te laat was. Ik wist zeker dat hij, eenmaal op het feest, flink zou gaan pronken met de taart en dat hij de schuld van de schade geheel op zich zou nemen. Dus dit was niet mijn zorg.
Hij stuurde de volgende dag ook nog een berichtje dat ik de complimenten kreeg van alle 80 aanwezigen voor de geweldige taart.
Ik baalde gewoon enorm dat ik de taart nèt een paar uurtjes af had na, ik denk wel 25 uur werk in totaal. Ik had me ook veel zorgen gemaakt over het stapelen en het in zijn geheel vervoeren van zo'n grote taart. En dan gebeurt dit!
Maar na het eten van een pizza en een paar uurtjes relaxen zag de wereld er al weer héél anders uit hoor!
Nogmaals bedankt iedereen voor de ontzettend leuke reacties!!
waaaaaaaaw wat een mooie kleurvollen en zeker strakke taarten
Ik denk dat iedereen hier precies snapt dat je heel erg baalt van de manier waarop er met jouw prachtige taart is omgegaan
. Je zou zo'n man eigenlijk moeten verplichten om zelf eens een taart te maken, dan zal hij er nooit meer zo ruw er mee omgaan
.
Neemt niet weg dat beide taarten echt prachtig zijn! Wat werk jij super netjes, geweldig! 
oh, wat frusterend, ik voel het al bij het lezen van je stukje!!!!!!! Jemig heb je zoveel uren in zo'n taart gestoken.... 
Jeetje wat een mooie super strakke taarten, hoe leer je dat nou.... liever gezegd hoelang doe ik daar dan over.
Maar over die mensen die zo makkelijk omgaan met deze kunststukken jammer hoor.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Veeeeel werk, leuk resultaat, snel KAPOT! :(