Onderwerp: Goedkope inkopen!
Hallo,
Weet iemand een (web) winkel die een groot assortiment hebben, en dat nie al te duur is. Wil graag taarten en cupcakes gaan bakken en heb wat spullen nodig, maar ik wil er niet te veel voor betalen.
Gr.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Goedkope inkopen!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
Weet iemand een (web) winkel die een groot assortiment hebben, en dat nie al te duur is. Wil graag taarten en cupcakes gaan bakken en heb wat spullen nodig, maar ik wil er niet te veel voor betalen.
Gr.
Ga eens bij de Action en Xenos kijken. Die hebben best wat aan bakvormen, siliconenmatjes, uitstekers enz. Tip: kijk ook bij de (kinder)klei: hier ook veel uitstekers En niet duur
Hallo,
Taarten en cupcakes zijn helaas een dure hobby. Je kan zeker goedkope oplossingen vinden, alleen zijn deze niet altijd even goed. Spuitzakken en dergelijke kun je bij de Xenos en Blokker goedkoop krijgen.
Ingrediënten kun je zelf maken, dus in plaats van kant en klare fondant en marsepein kopen kun je dit zelf maken.
Kleurstoffen hoef je niet van wilton, een duur merk, te kopen maar kan je prima bij de toko halen voor maximaal 1,50.
Uitstekers zijn echt het best van ijzer, maar je kunt eventueel ook klei-uitstekers of plastic uitstekers gebruiken.'
Dit zijn goedkope oplossingen. Wil je wel gewoon van de bekende merken, dan is er helaas geen goedkope oplossing!
succes!
Ik heb al veel (web)winkels gezien en wat te koop is verschilt niet veel van elkaar. Inderdaad goed rondkijken . Ik kom nu nog steeds dingen tegen in huis waarvan ik denk....he, die kan ik daar en daar voor gebruiken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Goedkope inkopen!