Onderwerp: [HOW TO] van de taart van KatjaDag!
hier volgt een klein geinig filmpje waarbij er al iets meer duidelijk wordt van de gebruikte technieken.
ik zeg klik
met de groetjes van K3 (katja, Katja en Kwebbeltje )
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [HOW TO] van de taart van KatjaDag!
hier volgt een klein geinig filmpje waarbij er al iets meer duidelijk wordt van de gebruikte technieken.
ik zeg klik
met de groetjes van K3 (katja, Katja en Kwebbeltje )
Oh wat een werruk! Heel erg bedankt voor de snelle how-to.
Ik snap hem helemaal. Hij is top.
Fantastisch!! Ik zag laatst zoiets op CakeCentral en wil 'm heel graag voor mijn verjaardag maken: deze howto komt dus echt als geroepen!!
Super meiden. Jullie filmpje was ook gewoon in één keer goed . Duidelijke uitleg en iedereen moet hier wat mee kunnen.
Helemaal super................K3 is the best!
Woehahahahaha (wat vreeeeselijk om jezelf te zien...en vooral die zachte ggggg te horen!!! )
nee hoor, ik vind dat je het geweldig deed! alles in 1x goed er hoefde niets over
Woehahahahaha (wat vreeeeselijk om jezelf te zien...en vooral die zachte ggggg te horen!!! )
D'er is niks mis met een zachte g...heel charmant juist
Geweldige hulp, deze taartdecoratie zal de komende tijd weer veel voorbij komen, net zoals de plooientaart even geleden .
Kadohke schreef:Woehahahahaha (wat vreeeeselijk om jezelf te zien...en vooral die zachte ggggg te horen!!! )
hihi...bij de SNS en Mona betalen ze er grof geld voor
makatralsy schreef:Kadohke schreef:Woehahahahaha (wat vreeeeselijk om jezelf te zien...en vooral die zachte ggggg te horen!!! )
hihi...bij de SNS en Mona betalen ze er grof geld voor
En ook jij wordt nu een youtube hit. Oprah here we come!!
Daar wordt je toch blij van...
...Leuk hè!!!!!
ooooooh moet het zo
Sorry Katja het geluid staat uit volgende keer met helium?
Ik vond het heeeeel leuk om je te zien en een zachte G heb ik niet gehoord......
Heel erg bedankt K3 voor deze onwijs leuke how to!!
snap um helemaal, wat duidelijk en uhm ook zo gemakkelijk eigenlijk. Je moet er maar op komen en weten. Heel erg bedankt voor het delen
ennuh de zachte G is niks mis mee hoor (kheb 'm zelf ook hihi)
Het filmpje blijft bij mij steken op 39 sec en wil niet verder
en een zachte G heb ik niet gehoord......
Dan was ´ie wel héél erg zacht...misschien het geluid iets harder zetten
die zachte G is zo erg nog niet, juist superleuk en vriendelijk klinkt dat, maar moet je ze soms tegen elkaar eens horen als ze even samen in overleg waren....moest er bijna ondertiteling bij
die zachte G is zo erg nog niet, juist superleuk en vriendelijk klinkt dat, maar moet je ze soms tegen elkaar eens horen als ze even samen in overleg waren....moest er bijna ondertiteling bij
Meins se dèt noe....kós se oos neet versjtoan? Dèt is tag hèrtstikke duudelik waat veur zagte
Woehahahahahahaha!!!!
En ik zeg: http://www.youtube.com/watch?v=RpjI2LZ2-9Q
Woehahahahahahaha!!!!
prachtige taart, zeer duidelijke howto (ook te begrijpen voor niet-zuiderlingen )
Knap dat jullie tussen al het geklets door zo'n mooie taart hebben kunnen maken
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [HOW TO] van de taart van KatjaDag!