1

Onderwerp: Durf hem eigenlijk niet eens te laten zien (kitty taartje)

:o Als ik al die mooie taarten van jullie allemaal zie, zelfs van medebeginners dan durf ik me taart niet eens te laten zien. Het moet een puzzeltaart zijn, maar ik ben zelf niet zo tevreden. Is op een workshop puzzelen gemaakt, helaas niet meer tijd gehad om hem nog mooi te kunnen maken, maar goed maar flink thuis gaan oefenen. Het was me allereerste keer (is ook wel te zien want de gele kitty bleef helaas niet geel, kreeg er rose doorheen door me handschoentjes grrr)

Maar goed alle tips zijn natuurlijk meeeeeeer dan welkom want ik hoop natuurlijk ooit net zulke mooie taarten te kunnen maken als jullie! En voor een goed doel moet ik straks ook een taart maken dus feedback meer dan welkom!!!

Oja hier is de foto.......niet schrikken!

http://94.100.116.17/1268100001-1268150000/1268139001-1268139100/1268139032_5_z-rs.jpeg

Heb helaas geen foto van de zij/voorkant gemaakt dom van me!

Re: Durf hem eigenlijk niet eens te laten zien (kitty taartje)

Ik vind het een hele mooie taart hoor!  :Y

I'm not bossy, I just have better ideas...

dank je! ben zelf niet zo tevreden maar goed mag ook niet klagen voor een eerste keer. Maar als ik zie wat een mooie taarten sommige hier maken voor de eerste keer dan denk ik hmm ik ben er nog lang niet!

4

Wat zonde, dat je een workshop volgt en dan niet tevreden met het resultaat bent! Ik vind de kleuren overigens wel heel erg leuk, weer eens wat anders dan anders :thumb:

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

5

gewoon blijven oefenen :P
en voor nu ziet deze taart er leuk uit :Y  :thumb:

groetjes Colinda   mijn motto : bijzonder feest , eigen taart
                              www.bijzondertaartje.nl

ja we zaten in een vrij grote groep van 11 man. Aan een tafel waar we eigenlijk niet echt allemaal onze gang konden gaan. Dat was wel jammer, het was verder wel heel leuk hoor en heb zeker wat geleerd, denk alleen dat ik de volgende keer of een wat kleinere groep wil meedoen, of een ruimte die groter is......

De wit was op dus ik dacht ik doe eens gek en doe eens een gele hello kitty. Maar daar kwam helaas rose doorheen door me handschoenen.....

trotsemamavan3 schreef:

dank je! ben zelf niet zo tevreden maar goed mag ook niet klagen voor een eerste keer. Maar als ik zie wat een mooie taarten sommige hier maken voor de eerste keer dan denk ik hmm ik ben er nog lang niet!

Gewoon lekker blijven oefenen en misschien gewoon nog een keer een workshop volgen? Het is inderdaad jammer, zoals een van mijn voorgangers al zei, dat je een workshop volgt en eigenlijk niet tevreden bent, dat zou niet moeten mogen vind ik zelf. Gewoon lekker doorgaan  :thumb:

I'm not bossy, I just have better ideas...

Linneke schreef:

gewoon blijven oefenen :P
en voor nu ziet deze taart er leuk uit :Y  :thumb:

Ohh blijf ook zeker oefenen! Vind het veel te leuk om nu al op te geven!

Studio Taart schreef:
trotsemamavan3 schreef:

Gewoon lekker blijven oefenen en misschien gewoon nog een keer een workshop volgen? Het is inderdaad jammer, zoals een van mijn voorgangers al zei, dat je een workshop volgt en eigenlijk niet tevreden bent, dat zou niet moeten mogen vind ik zelf. Gewoon lekker doorgaan  :thumb:

Ja ik wil zeker nog workshop volgen helaas is de workshop puzzelen op dit moment niet zo in mijn buurt dus dat kan ik nu niet gaan doen. Moet ik dan gewoon kiezen voor de basis workshop?

10

Je woont erg ver weg, anders zou ik je zelf uitnodigen om bij mij te komen leren puzzelen. Ik vind het niet kunnen dat je een workshop volgt en dat er te weinig plaats is, dat de witte fondant op is... :s
Ik denk dat je gewoon de volgende keer goed moet kijken waar je een workshop volgt.

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

het was een echte taartenbakkerij en winkel waar ik ben geweest. Maar 11 man om 1 tafel dat werkte niet. Je zit steeds bijelkaar in het vaar water.....Het wit was op omdat iedereen alle fondant gekleurd had.....

Ik moet maar even zien waar ik heen moet voor een nieuwe workshop! Je aanbod is lief maar je woont inderdaad erg ver uit me buurt helaas!

12

niet schrikken...? Niet zo minderwaardig hoor, het is voor een eerste puzzelplaatje een harstikke leuke taart geworden, mag je best trots op zijn  :thumb:

Sietske72 schreef:

niet schrikken...? Niet zo minderwaardig hoor, het is voor een eerste puzzelplaatje een harstikke leuke taart geworden, mag je best trots op zijn  :thumb:

:o dank je! Ben er ook wel trots op maar vind hem in het niets vallen bij alle prachtige taarten die ik hier zie!

Hier ook een beginner!
Maar ik zou nog niet gaan klagen hoor, voor zover ik kan zien is je taart strak bekleed  :thumb: en dat is de belangrijkste stap. Dat je nu kleurmenging hebt door je handschoentjes: dat doe je de volgende keer anders (andere handschoentjes pakken/goed schoonmaken) nou dan ben je toch ook weer een stap verder?!
Joh gewoon lekker blijven oefenen, en alles wat niet naar je zin is opeten  :Y  en hup op naar de volgende!
Komt goed.

morgen is er weer een dag

kleintje taart schreef:

Hier ook een beginner!
Maar ik zou nog niet gaan klagen hoor, voor zover ik kan zien is je taart strak bekleed  :thumb: en dat is de belangrijkste stap. Dat je nu kleurmenging hebt door je handschoentjes: dat doe je de volgende keer anders (andere handschoentjes pakken/goed schoonmaken) nou dan ben je toch ook weer een stap verder?!
Joh gewoon lekker blijven oefenen, en alles wat niet naar je zin is opeten  :Y  en hup op naar de volgende!
Komt goed.

Ja hij is wel mooi strak gelukt voor een eerste keer! Bedankt voor je oppepping en ik ga gewoon veeeeel oefenen dan word het vast allemaal veel mooier!

16

Ik vind hem hartstikke leuk ! Inderdaad een gele kitty is eens verfrissend en verder heb je het heel netjes gedaan, dus alleen maar complimenten hoor !

Groetjes, Conny

17

Je bent in ieder geval lekker bezig geweest!
Maar als ik het zo lees was het niet zo'n beste workshop. Alle wit op, hoe kan dat nou? En ik weet niet hoe lang de workshop duurde maar in 3 uur zou je een hele mooie taart moeten kunnen maken, helemaal afgewerkt incl. puzzelplaatje.

18

Je bent in ieder geval lekker bezig geweest!
Maar als ik het zo lees was het niet zo'n beste workshop. Alle wit op, hoe kan dat nou? En ik weet niet hoe lang de workshop duurde maar in 3 uur zou je een hele mooie taart moeten kunnen maken, helemaal afgewerkt incl. puzzelplaatje.

19

Ik vind hem ook hartstikke leuk hoor! Misschien nog een tipje: de ogen van hello kitty zijn zwart  ;) , dan lijkt het al snel wat meer. Maar ja, misschien was de zwart ook wel op...?
Lekker doorgaan hoor! Is veel te leuk!

En als je veel op het forum leest, staan daar heel veel howto's en tips, daar kun je zelf thuis ook heel veel van leren.
Succes!

Groetjes, Sandy
www.sandystaarten.nl

20

Slechte workshop zeg! 
Je kunt echt heel veel leren van de howto's hier op de site. Zelf doe ik dat ook, gewoon proberen, lukt het niet dan kun je altijd nog eens een workshop gaan volgen... wel ff ergens anders ;-) Ook kun je heel veel leren van filmpjes op Youtube.

21

Dat schrikken valt wel mee hoor.
Natuurlijk is het niet een HK van iemand die er al 10 heeft gemaakt maar dat kun je ook niet verwachten.

Wat ik wel jammer vind is dat je een workshop puzzelplaatje hier voor heb gekregen...
Je kan van internet veel halen maar wat je ook zou kunnen doen is kijken of er een ervaren iemand van het forum bij je in de regio woont en vragen of ze heeft om samen met je te freubelen.
Ik denk dat je daar heel veel van zou opsteken en ook nog op een gezellige ongedwongen manier.

22

trotsemamavan3 schreef:

ha ha ha, je had mijn eerste taartje moeten zien! Ik ben jaloers op jouw eerste taart hoor. Dat voorspelt veel moois voor de toekomst  :Y

Groetjes, Melissa

bedankt voor al jullie tips en feedbacks! Ga er zeker wat mee doen! De how to's maar eens bekijken en verder maar veel proberen. Vind het wel heel leuk dus ga er zeker maar doen, moet alleen nog veel leren!

24

Mooie taart, maar ik denk dat je het idd ook zelf had kunnen leren. Ik heb alleen ooit een workshop boetseren gevolgd....verder heel veel van youtube en deze site gehaald. Ik zou daar nog wel feedback op geven trouwens aan degene die de workshop gaf. Dat er eigenlijk teveel mensen waren en te weinig witte fondant.....en blijkbaar ook te weinig echte begeleiding.....je betaald toch om het te leren van iemand die het goed kan. ALs je dit niet teruggeeft dan zijn er misschien nog wel meer mensen die daar naar toe gaan en met een tegenvaller thuis komen, dat is jammer!!!!!!!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

25

Wat jammer dat je workshop niet meegevallen is. Vooral als het voor jou de eerste keer is en dan zo'n grote groep. Ik vind je taartje wel erg leuk hoor! Ik kan je enkel meegeven dat veel lezen op het forum en veel oefenen een must is. Ikzelf heb nog nooit een workshop gevolgd omdat er hier ook geen dichtbij zijn maar ik lees alle dagen wel wat mee op het forum en probeer vaak nieuwe dingen uit en dat gaat momenteel wel goed denk ik.  :Y Groetjes

There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN