Re: Een vrolijke lente parade!
Wat een superparade! Stuk voor stuk zooooooo mooi!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Een vrolijke lente parade!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een superparade! Stuk voor stuk zooooooo mooi!
Het bloempotje is echt heel leuk.
Hoe heb je dat met het zand gedaan?
Waar is dat van gemaakt?
super knap taarten!
de bloempjes van de theepot zijn zo mooie diepe rose! hoe krijg je dat??
ik kan niet kiezen erg leuk allemaal
Ze zijn weer prachtig.
Vind vooral je bloempotje heel leuk. Mag ik hem opslaan?
Groetjes, je grootste fan 
wauw!ik vind gewoon alles prachtig 
super leuk allemaal!!!
ik ben ook nieuwsgierig naar het recept van de brownietaart!
gr. hansje
Super zeg !! Vooral het theeserviesje vind ik echt geweldig !! 
Hoi, wat maak jij geweldige taarten. Zo strak!
Heb even jouw taarten via jouw link bekeken. Echt SUPER (met terecht hoofdletters)
Leuke parade zeg!
Vooral die bloempot vind ik echt geweldig 
Jeeetje, wat een boel lieve complimenten ineens, hartstikke bedankt allemaal hoor! Ik word er verlegen van!
En zoveel vragen ook!
Ik hoop dat ik niks vergeet, maar hier komen de antwoorden, hoop dat het helpt! Want ik leer hier ook heeeeeel veel op het forum!
Voor Maartje en Hansje: het recept voor de brownietaart is heeeeeeeeeeel ingewikkeld hoor! Hou je vast, want hier komt ie: koop een aantal pakken browniemix van Homemade (die vind ik het lekkerst) en gooi er water bij, beetje mixen, en klaar!
Met 2 pakken kan je bijvoorbeeld 3 x 12cm bolletjes maken, of 1 heeele hoge 15 cm taart (wordt ie meer dan 10 cm hoog).
Voor Janneke en Dieuwke: de huisjes heb ik gemaakt met de-bijna-niet-te-vinden-stempels van de Kruidvat
Ik heb ze zelf via Marktplaats weten te bemachtigen. Daarna de huisjes uitsnijden en raampjes eruit snijden eventueel...
Voor Grace: de steeltjes heb ik gemaakt met satestokjes, waar ik groen fondant omheen heb gerold, kun je ze meteen handig in je taart prikken!
Voor Chrisje: het zand heb ik gemaakt van verkruimelde brownie, had er een dun laagje afgesneden van de taart, en die kwam handig van pas! En de rest van dat laagje is uhm.... op onverklaarbare wijze verdwenen, heel gek!
Voor Bolachinha: als je het zeker wilt weten zou je het aan Daphne (de Suikertante) moeten vragen, maar ik weet dat Rose/Rosado van Wilton een heel mooie diepe kleur roze geeft, iig wel bij marsepein, fondant weet ik niet...
Groetjes! Nu weer even verder freubelen aan mijn Leonietje-project! 
.
Groetjes! Nu weer even verder freubelen aan mijn Leonietje-project!
Zo heee, nog zo laat met de muisjes in de weer???
Ik zit met ongeduld te wachten op de foto!! Het was supergezellig gister!!
O ja.............een geweldige parade!!
(die sproetjes ook....super
)
Whahahaha!!! Ja he?
Er wordt hard gewerkt aan de foto's! Maar moet eerst even naar dansles... Vanavond (laat) gaat ie erop hoor!
Ik vond het ook onwijs gezellig!!!
Wow, in een woord geweldig, wat maak jij mooie taarten. Hoe krijg je dat voor elkaar, een Pip servies. Wat ziet het er strak en netjes uit! Heel knap.
Het is gewoon een feest om naar te kijken.
Wat een leuke taartjes en dat serviesje is zoo schattig,en ook hier weer mijn bloempotje zoooo gezellig al die potjes 
Wat een leuke taartjes en dat serviesje is zoo schattig,en ook hier weer mijn bloempotje zoooo gezellig al die potjes
Heeeeeel erg bedankt voor alweer veel inspiratie Danielle! Hoewel ik deze gewoon helemaal gejat heb van je, hihi! Soms willen mijn handen wel maken, maar mijn hoofd niet denken... Lastig is dat normaal gesproken, maar dit forum geeft mijn handen meer dan genoeg te doen! 
Prachtig allemaal.
Mijn favoriet: het bloempotje!
Groetjes Angelique
Voor Grace: de steeltjes heb ik gemaakt met satestokjes, waar ik groen fondant omheen heb gerold, kun je ze meteen handig in je taart prikken!
Vraagje: Ik moet een taartje maken die van Friesland naar Rotterdam moet in de auto...is het veilig denk je als ik de bloemen zo maak als jij ook op je taart hebt? Ik moet natuurlijk niet hebben dat de bloemen halverwege verwelken..
En waar heb je de bloemen mee vast gezet: icing, water of lijm?
Hoi Inge! Je zou de bloemen op zich natuurlijk ook los mee kunnen nemen... Ik heb er zelf een half uur mee in de auto gezeten, maar wel met heeeeel veel drempels en bochten, en dat ging prima. Ik heb de bloemen vastgeplakt met tyloselijm en liggend laten drogen, maar piping gel of icing kan ook lijkt me! Succes!
Leuke parade!
Ik vind die huisjes erg mooi!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Een vrolijke lente parade!