1

Onderwerp: cc standaard blokker

Tja waar plaats ik zo'n bericht als dit...denk maar bij de babbel en zal mezelf gelijk wel even melden.

Zijn er mensen die de cc standaard van de blokker hebben gekocht en al hebben gebruikt?
Werkend bij de blokker moest ik ze natuurlijk ook kopen :P Heb er 3 gekocht en net even gekeken, maar volgens mij gaat het nooit lukken om op de onderste ring cc's met een toef te plaatsen...
De 2e ring van onder is in diameter niet zo heel veel kleiner dan de onderste en de hoogte is maar zo'n 5 cm.
Wil ze eigenlijk niet terugbrengen want ben er veel te blij mee hihi. Maar ja als ik er alleen maar cc's met een dekseltje op kwijt kan vind ik dat ook niet handig. Misschien dat ik aan een iets langer stangetje kan komen zodat de tussenhoogte wat groter word of misschien heeft iemand anders nog een idee?

Re: cc standaard blokker

Dat  klopt op de onderste gaat het inderdaad niet lukken een cup cake met een toef te zetten. Maar dat gaat ook niet met de cc standaard die de Xenos verkoopt vandaar dat ik er nog steeds geen een gekocht heb. Ik heb het gezien bij een vriendin vandaar dat ik het weet.

3

Tnx voor het zelf melden :)
Als je geen juiste rubriek kunt vinden en het toch wel over Bakken, decoreren & presenteren gaat, is Taartdecoratie algemeen beter dan Babbel.

[MOVE] --> TDA

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Dankje Marianne.

Die van de xenos ken ik dus niet qua gebruik :)
In ons kerstpakket zaten ook cc standaards, voor 13 cc's, hier passen ze wel op en in principe is deze hetzelfde alleen een maatje groter.
Heb er gelukkig niks voor hoeven te betalen, die kleine niet dus omdat ze in het kerstpakket zaten en die grote had ik  bonnen voor. Maar ja, als er geen oplossing is voor die onderste rand, dan breng ik ze wel terug, zat ander spul wat ik voor die bonnen kan halen :P