1

Onderwerp: 3 lagen over de top

Leuk hoor, zo'n zusje dat 18 wordt! Kan ik weer lekker van alles uitproberen. Het is mijn 2e stapel en de eerste keer 3 hoog. Wat ontzettend leuk om te maken! Hij is lekker vrolijk geworden, en dat paste goed bij het weer van afgelopen zondag :)

http://1.bp.blogspot.com/-KgrwETM5mhs/TZIEdVDUd1I/AAAAAAAAA2Q/e8mDFH16F5o/s640/monica+18.jpg

Detail; de rozet + gestencilde zijkant
http://4.bp.blogspot.com/-w3HRVeBQq1c/TZIAWN6YmXI/AAAAAAAAA2E/ndMcarUeYAQ/s640/monica+18+2.jpg

Detail; de topper
http://2.bp.blogspot.com/-BpczzGT73Uk/TZIAXDhozZI/AAAAAAAAA2I/DRCKV9Iu5ac/s640/monica+18+3.jpg

De onderste laag is gevuld met witte chocolade crème (mét stukjes witte chocola) en koekjes crème (met stukjes bastognekoek). De bovenste twee lagen zijn gevuld met dezelfde witte chocolade crème en aardbeiencrème. Wat een heerlijke vullingen zeg, de witte chocolade vulling is mijn favoriet. Ik snoep eigenlijk nooit van vullingen maar van deze kon ik toch moeilijk afblijven. Wat een pech dat er nog wat van over is gebleven ;)

Tips, feedback etc.. Altijd welkom!!!

Groetjes Laura
Mijn site/blog: www.laurasbakery.nl

2

Re: 3 lagen over de top

Mooi

3

Wow, meid, hij is prachtig! Ik sla hem op als je het goed vindt ;)

Trouwens wel een beetje jammer dat je watermerk zo dwars over de foto staat...

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

willemz schreef:

Wow, meid, hij is prachtig! Ik sla hem op als je het goed vindt ;)

Trouwens wel een beetje jammer dat je watermerk zo dwars over de foto staat...

Tuurlijk, ga je gang!

Twijfelde eerst ook of ik daarom wel een watermerk wilde, maar nu al meerdere keren mijn foto's bij anderen werden gebruikt ben ik blij dat ik het toch gedaan heb. Vind zo'n kleine tekst aan de onderkant altijd weer makkelijk om er af te knippen als je hem ergens voor wilt gebruiken. Vandaar er doorheen. Maar het is inderdaad mooier zonder, heb je gelijk in!

Groetjes Laura

5

Ik vind hem echt heel leuk geworden, lekker over the top en hele vrolijke kleurtjes. En ik ben blij dat jij erbij hebt gezet dat de aardbei met witte chocoladevulling in de taart hebt gebruikt,  ik wist namelijk niet of dat lekker zou zijn :/  want ik wil dat binnenkort ook in een taart gaan gebruiken, maar nu heb ik er wel vertrouwen in dat dat lekker is ;)

Groetjes Angelina

Ik vind hem geweldig en ik ben verliefd op je rozet.

Vind je het goed als ik hem opsla??

Ik gebruik deze week ook een vulling van aardbei met witte chocoladecreme. Fijn om te lezen dat dat lekker is, voor mij de eerste keer namelijk ;)

7

Errug mooi! Kleuren zijn super!

8 Laatst bewerkt door Laura's Bakery (29-03-2011 19:08)

Madame Gâteau schreef:

Ik vind hem geweldig en ik ben verliefd op je rozet.

Vind je het goed als ik hem opsla??

Natuurlijk! Ik heb hem gemaakt met de pointy five uitsteker van de shop van bien. Het gaf een erg leuk effect :) ga hem zelf ook nog eens maken.

Groetjes Laura

9

Een erg leuke stapel  :Y

Groetjes, Marjan