Re: Ik heb mij helemaal uitgeleefd op deze taart
Ohh wat gaaf!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ik heb mij helemaal uitgeleefd op deze taart
Ohh wat gaaf!!!
Ik zei meteen keihard "WAUW: toen ik 'm zag. Hoe heb je die golf in hemelsnaam gemaakt? Zeker met piping gel?? Heel heel heel gaaf en mooi zeg!
Nee die is gemaakt met icing.
Ik vind 'm super maar ik mis een foto van de bovenste taart (en golf).
Heb je die ook nog???
Die heb ik niet gemaakt, omdat ik vond dat hij zo alles laat zien wat er op zit, maar ik kan er nog wel eentje maken. helaas ben ik in dit soort dingen nooit zo vlot. Dat is het zelfde met de vragen beantwoorden, gun mij zelf daar haast nooit de tijd voor.
Wauw wat een project! En wat leuk dat je eens een andere stijl hebt gemaakt, toch meer richting de kindertaart
Super is ie!
Ik vind kindertaarten maken wel leuk, maar ik wil niet meer in de productie gaan, of 13 in een dozijn.
Hij is zooooooooooooo vrolijk! En ik zeg het weer : in het echt is ie nog mooier !!! Zo heerlijk kleurrijk en die feesthoedjes op de vissen maakt het zo feestelijk! Ik hoop 'm nog eens van je te mogen inspipikken
![]()
En allebei snel weg bij de computer en voorbereiden
Ik zat niet achter de computer
weet je al wat?????????????
Zo de rest komt dadelijk wel, moet nu met de hond naar de hondenkapper.
ja heel gaaf maar ik ben ook eigenlijk niet anders gewend van jou 
*boenk* kin op de grond!
Prachtig!!
Heel gaaf!!
Echt heel veel mooie details!
hij is echt superleuk..wat een details. helemaal af 
zoals altijd weer een prachtige taart
Wat mij betreft mag jij je vaker uitleven!!!
Als ik dit zo zie, dan wordt het tijd voor een (klein?) museumpje waar alle mooie stukken te bewonderen zouden moeten zijn......
oh my god !! Hij is echt prachtig. Mijn complimenten, hier mag je met recht trots op zijn. Wat een werk moet dat zijn geweest. En leuk dat je hem als dummie hebt gemaakt, dan kun je nog uren naar je kunstwerk kijken! 
Kan alleen maar zuchten, wat ontzettend mooi en wat veel details.
Echt heel erg leuk en wat een werk!
Wat een prachtige creaties! Mag ik één van de fotootjes opslaan om af en toe naar te kijken, gewoon om eens te zien hoelang het duurt voordat ik zoiets moois kan maken....?
Natuurlijk mag dat, en gewoon beginnen, als je het op een dummy maakt kan je er net zolang over doen als je maar wilt.
jeetje mina wat een toert. Wat veel aan decoratie en heeeeeeel veel werk denk ik prachtig gewoon
wow hey wat een project , super is die!!
Jeeeeetje, wat geweldig.
Dat opspattende water met die vis er boven!!
Wat zal je hier veel plezier aan hebben gehad tijdens het maken van deze bijzondere taart.. Zoveel kleine details. Trots kun je zijn!!!!!!!!!
Wat een ontzettende mooie vrolijke stapel,je blijft maar kijken en je ziet steeds iets nieuws!
Ik had de eer al om em bij je thuis te zien
hij is prachtig!
Wat veel leuke details. Echt een kijkfeest. Gaaf gedaan!
Ik had de eer al om em bij je thuis te zien
hij is prachtig!
Ik zie dat het je gelukt is. Welkom op het forum en ik wens je veel kijkplezier op het forum.
Werkelijk .....Prachtig zoeen mooie kleuren en zo mooi geboetseerd!
Helemaal af!!
Toppie zoals altijd
Liefs M-j
Jemig, mooi zeg!
Dat zal me een werk geweest zijn!
Ik ben een keertje of drie naar boven gegaan om me te vergapen aan deze taart. Man...geweldig gedaan.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ik heb mij helemaal uitgeleefd op deze taart