Onderwerp: [FEEDBACK] Klein... maar lekker dat ze zijn!
Last minute opdracht voor morgenochtend. Vooral gelet op het maken van een paar goede foto's. Ben best tevreden
Wat vinden jullie?

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » [FEEDBACK] Klein... maar lekker dat ze zijn!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Last minute opdracht voor morgenochtend. Vooral gelet op het maken van een paar goede foto's. Ben best tevreden
Wat vinden jullie?

ik zie geen foto
Ik zie niks 
Erg leuk; eenvoud siert ook de cupcake 
Jaaaa Heel mooi 
Jullie waren wel erg snel met melden dat er niets te zien was
Drukte te snel op enter 
Ze zien er heerlijk uit 
Mooi zeg! Toch een vraagje, het is dan een last-minute maar hoe krijg je dan die bloemetjes zo snel mooi omhoog? Ik wil ook wel s een taart of cc decoreren en bednk me dan opeens op dat moment dat zo'n bloem wel leuk was geweest maarja die moet dan eerst nog 2 a 3 dgn uitharden denk ik dan
Of zijn er nog andere manieren??
Ik gebruik fondant met tylose en ik doe ze er al op als ze nog niet helemaal uitgehard zijn... Dus na een minuut of 30 doe ik ze al op de cupcake. Met een toef lukt dat ook wel, die is stevig en zorgt er wel voor dat de bloem niet uit elkaar zakt. Ik duw de bloem er iets in.
Dank jewel voor je goede uitleg! 
You're welcome 
Mooi
en de foto's

ziet er goed uit voor een spoedje
enige feedback die ik kan geven is dat er nog rafelrandjes aan je bloemen zitten, dat is een beetje jammer. Goede foto's ook 
Schitterend! Heel mooi profiel zo in de cupcakes. Tevreden? 
ziet er goed uit voor een spoedje
enige feedback die ik kan geven is dat er nog rafelrandjes aan je bloemen zitten, dat is een beetje jammer. Goede foto's ook
Het was een beetje te veel spoed
Thanks voor de feedback in ieder geval 
Schitterend! Heel mooi profiel zo in de cupcakes. Tevreden?
Wat bedoel je precies met een mooi profiel in de cupcakes? 
Moooooooooi, ziet er echt professioneel uit! 
Zien er heel leuk uit. Dat chocolade met die oranje toef!!
Thanks 
Hartstikke mooi !
ik vind de kleuren erg mooi, choco met dat oranje achtige... Ja toppie hoor!
Mag ik vragen met welke spuitmond jij die toeven hebt gemaakt?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » [FEEDBACK] Klein... maar lekker dat ze zijn!