26

Re: Kauwgombalautomaat Snowglobe taart

Hij is superleuk!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

27

Geweldig gedaan!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

28

Kimh schreef:
koekebakkevlaaie schreef:

Hij is zo leuk dat hij om een How To schreeuwt.  :Y

Ook leuk met die echt kauwgomballen !  :thumb:

Het is het originele ontwerp van Het Bonte Taartje..
Ik zou zeggen; ga een workshop volgen bij Anneke en Sabrina en leer van hun deze techniek... een how to zal er niet zo snel komen...

Sorry maar de kauwgomballen automaat is ook niet ebdacht door Het Bonte Taartje hoor.
Heb deze al eerder op een americaanse site gezien ;)

www.bakedbytam.tk
En voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!

29

Leuk gedaan hoor!
En inderdaad héél veel van hun is gewoon ook op amerikaanse sites te vinden hoor! Zelfs dingen waar ze prijzen mee gewonnen hebben...

Maar met goed kijken kan iedereen vast voor zichzelf een mooie how to maken ;)

Ik vind vooral de details zo leuk! De kauwgomballen die erbij liggen enzo... Leuk hoor!

30

Er is nog maar weinig helemaal nooit gedaan en dan blijft het nog een kunst om het zelf na te maken zonder hulp van anderen in de vorm van een how to of een workshop.
Het blijft altijd knap, vind ik als mensen iets na kunnen maken van een plaatje.  :thumb:

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

31

gaaf zeg maar hoe maak je die glazen bol dan of wat gebruik je daarvoor?

32

Deze is geweldig  :thumb:

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

33 Laatst bewerkt door dorindabakt (10-02-2011 12:49)

Kimh schreef:
minniefourie schreef:
Kimh schreef:

Ik zou zeggen; ga een workshop volgen bij Anneke en Sabrina en leer van hun deze techniek... een how to zal er niet zo snel komen...

Voor deze is geen workshop nodig....heb jij echte in 1 uur af.
Is niet zoveel boetseer werk als ander snowglobes. De snowglobes van Het Bonte Taartje zijn heel mooi, maar ik heb al eerder deze gesien met een vaas op de kop en bij Bakerella met een cola flesje...
Ik heb het ook al eerder gemaakts als rauwtaart met een baby erin.

Ik geloof best dat hij niet zo moeilijk was... en dat je er al eerder 1 gemaakt hebt..
Waar het mij om gaat is de how to.. ik persoonlijk vind het niet eerlijk om een how to op internet te gooien als het om iemand anders zijn broodwinning gaat...  maar dat is hoe ik het persoonlijk zie..

tja het is wel hun broodwinning maar niet hun idee en ze hebben het geloof ik ook eerlijk gejat of verzonnen
maar ik denk dat je bij nu workshop weer andere tips en trucs leer
maar nu lijk het wel over te komen wie het eerst met een workshop komt die heeft alleen recht
en moet zeggen dat dit niet iets is van dat ik dat niet zelf verzon

maar zoals dat babytje in die bol ja das hun ding en blijf hun ding

groetjes
dorinda

34

o ja ik vind hem helemaal super en ga hem onthouden voor mijn jordy hij is zo gek op snoep dus deze zal hij te gek vinden

groetjes
dorinda

hij is superleuk en orgineel

cake my day

36 Laatst bewerkt door severn (29-03-2011 13:24)

Sorry dat ik een oud topic omhoog haal, maar ik zit hier het een en ander vol verbazing te lezen.
Allereerst, ja onze kauwgomballenautomaat hadden we zelf verzonnen (het ontwerp en de manier van maken) en ja achteraf zagen we dat deze al volop bestaat in Amerika.
Niets mis mee toch?

Wat we wel zelf hebben bedacht is dit idee uit te breiden naar de snowglobes zoals we ze nu maken.
En alleen recht hebben we er zeker niet over. We hebben wel het idee tijdens de Taart en Trends beurs geintroduceerd en vinden het niet erg geslaagd als mensen onze workshops (bijna)1 op 1 kopieren en zelf als workshop gaan geven maar verder juichen we het alleen maar toe dat iedereen met deze ballen aan de slag gaat!  :thumb:

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

37

Minnifourie, ik vind hem heel leuk geworden!  :Y

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!

38 Laatst bewerkt door Em (29-03-2011 14:15)

Kimh schreef:

het is ook niet echt hun originele ontwerp. Deze taart wordt al jaren gemaakt in allerlei variaties.... vooral in Amerika.

spuit 11  :o

39

Em schreef:
Kimh schreef:

het is ook niet echt hun originele ontwerp. Deze taart wordt al jaren gemaakt in allerlei variaties.... vooral in Amerika.

spuit 11  :o

Dat zeg ik; Gamma!  :lol: