Onderwerp: lent cc voor bij lente bruidstaart
Vanille CC die horen bij de lente bruidstaart
Ze zijn gevuld met rambozenmouse

toedels
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » lent cc voor bij lente bruidstaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vanille CC die horen bij de lente bruidstaart
Ze zijn gevuld met rambozenmouse

toedels
Ze zien er heerlijk uit! Erg leuk gedaan! Staat er ook een foto van je bruidstaart op dit forum? Ben erg benieuwd!
Ze zien er heerlijk uit! Erg leuk gedaan! Staat er ook een foto van je bruidstaart op dit forum? Ben erg benieuwd!
ja staat er net op
Ontzettend lieve cc's
vind je taart en cc's erg mooi. Mis alleen het hartje in de bloemen, maar dat is persoonlijk 
vind je taart en cc's erg mooi. Mis alleen het hartje in de bloemen, maar dat is persoonlijk
klant had een voorbeeld taart waarbij de bloemen zo waren...persoonlijk mis ik ze niet
ik denk dat het dan erg druk zou worden..tenzij je de kern weer in dezelfde kleur zou doen
ach ja is weer voor een andere keer 
klant is koning en iedere taartmaker anders... gelukkig maar! Anders zou het een saai forum worden 
klant is koning en iedere taartmaker anders... gelukkig maar! Anders zou het een saai forum worden
haha dat klopt als een bus 
Moooi!
Ik vind ze erg lief!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » lent cc voor bij lente bruidstaart