1

Onderwerp: Ach ja, mannen....

Doe maar wat met gereedschap zei mijn vader. ("Oh, wat een leuke opdracht, kan niet wachten toe ik ermee mag beginnen.. :s ")

Een taartje voor op zijn werk. Uiteraard werken daar alleen maar mannen.

Ik vind het echt een stuk moeilijker om iets leuks te verzinnen voor mannen hoor. Kinderen en vrouwen zijn toch wel ietsiepietsie leuker om een taart voor te maken!

Ik vind hem dan ook wel erg kaal geworden, maar ik kon toch niet echt nog wat bedenken  om erbij te doen zonder dat het weer te vrouwelijk werd. Jullie nog ideeen (voor de volgende keer dan, deze is al opgehaald)?

Anyway, dit is hem:

http://94.100.121.10/1269700001-1269750000/1269733801-1269733900/1269733822_6_IX1A.jpeg

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

2

Re: Ach ja, mannen....

Ik vind hem geweldig! Niks meer aan doen wat mij betreft :thumb:

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

3

Ik vind het een leuke taart!  :thumb: 
Groetjes Diana

4 Laatst bewerkt door wipneus (29-03-2011 10:17)

Ik vind dat je er een hele leuke taart van hebt gemaakt! En mannentaarten zijn echt veel lastiger dus van mij geen tips sorry  :)

Groetjes Eline

5

een gereedschapgordel erbij maken ???
ik vind het persoonlijk dit al mooi genoeg voor mannen die kijkn vaak toch niet zo lang die eten liever

alles kan koffiekan ,thee kan ,melkkan !!

6

Ha! Leuk gedaan, met de puzzel met dat logo zo! Grappig plaatje!
Ik vind 'm hartstikke leuk zo hoor en ook supernetjes. Mist niks hoor. Maar mijn taarten zijn meestal ook niet superdruk trouwens.
Heb je die gereedschapjes helemaal zo netjes uitgesneden? of zijn dat uitstekertjes?

Heel leuk gedaan :thumb:

8

Ik vind hem erg leuk!  :Y

Ik had laatst een megataart met allemaal details enzo, 33 uur werk (De Australietaart in de stapels) en toen we het laatst erover hadden bleek dat mijn man vond dat er veels te veel op zat, hij houdt meer van taarten die wat rustiger zijn. Dus als dat de mannelijke opinie is... Gewoon niks meer aan doen!

A colourful cake for a colourful day!
www.colourfulcakes.nl

9

jink schreef:

een gereedschapgordel erbij maken ???
ik vind het persoonlijk dit al mooi genoeg voor mannen die kijkn vaak toch niet zo lang die eten liever

:lol:  :lol:  :lol:

Ja daar heb je vast gelijk in. Ik denk niet dat ze vandaag nou eerst eens 20 minuten met z'n allen om die taart heen gingen staan. Waarschijnlijk was het een kwestie van: verdelen en vreten :s

@Lori, ik heb er tappits van, met gereedschap en tuingereedschap.

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

Ja mannentaarten zijn altijd het lastigste om te bedenken,
maar deze is heel mooi geworden!!

Groetjes Karin     OPHEFFINGSUITVERKOOP!! 50% korting op alles in de webshop: www.taartenprinses.nl

11

Heel mooi gedaan, en top taart!

tips:....zoals de meeste reacties; niks meer aan doen!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

12

Ik vind hem helemaal te gek........ :thumb:

13

hij is voor mij ook wel af hoor. Puzzelplaatje is hartstikke leuk en gereedschap op onderste vind ik pr8ig dr bij.  :thumb: