1

Onderwerp: kasteel met ridder en draak en fietsenwinkel 50 jaar

voor een fietsenwinkel mocht ik een grote taart maken ter ere van het 50-jarige bestaan, de kleuren die ik heb gebruikt komen van het logo die speciaal voor dit jubileum was ontworpen.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6XJ84YER.jpg

en voor een ridderfeestje kreeg ik de vraag of ik een bijpassende taart kon maken.
Het is een klein stapeltje, 15 en 10 cm, het riddertje en de draak had ik al eens bij Wendy op een workshop gemaakt, het liggende riddertje er zelf bij geknutseld.

De reactie was trouwens superleuk, oh maar die taart gaan we echt niet aansnijden hoor, veel te zonde!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RKXC7JNZ.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XPCZOHR7.jpg

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

2

Re: kasteel met ridder en draak en fietsenwinkel 50 jaar

Wat een leuke kasteeltaart! ik moet er binnenkort ook eentje maken, mag ik de jouwe oa als inspiratiebron gebruiken?

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

3

e bovenste vind ik echt heel chique. De onderste blijft echt super leuk

4

Super leuk die riddertaart! Vooral je ridders & draak maken het erg vrolijk!

5

Allebei heel mooi! Die bovenste is heel chique en feestelijk (precies goed voor deze gelegenheid dus!)

En het kasteeltje.... ohhhhhh! Cute!

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

6

Ik ging eigenlijk kijken voor je ridderkasteel (waar volgens mij elk jongetje verliefd op zou worden trouwens  ;) ) maar de fietsentaart vind ik helemaal super! Mag ik vragen hoe je die middelste taart hebt gekleurd, het lijkt goud of is het geel?

Groetjes Eline

7

prachtige taarten !

8

Mooie taarten!

9

sweetypie schreef:

Wat een leuke kasteeltaart! ik moet er binnenkort ook eentje maken, mag ik de jouwe oa als inspiratiebron gebruiken?

jazeker mag dat!

wipneus schreef:

Ik ging eigenlijk kijken voor je ridderkasteel (waar volgens mij elk jongetje verliefd op zou worden trouwens   ) maar de fietsentaart vind ik helemaal super! Mag ik vragen hoe je die middelste taart hebt gekleurd, het lijkt goud of is het geel?

het is inderdaad goud gedust, op een goudkleurige ondergrond, op de foto komt dat helaas niet helemaal goed over...

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

Mooie taarten!

Vooral de kasteel taart is erg leuk!

Groetjes Karin     OPHEFFINGSUITVERKOOP!! 50% korting op alles in de webshop: www.taartenprinses.nl