1

Onderwerp: [feedback] Nee mam niet roze maar groen graag: prinses

Mijn dochter werd zaterdag 7 en wilde HEEEEEEEL graag een barbietaart. Dus ik aan de slag (gebakken in mijn kenwood kom! perfect). Ik had al roze gemaakt toen ze kwam, ehhh Groen is mijn lievelingskleur mam... maar roze is ook goed hoor, je hebt het al gemaakt dus doe dan maar roze...

Maar ja dat KAN ik natuurlijk niet doen, als mijn dochter groen wil ga ik groen maken! Geheel op verzoek gevuld met stroopwafelvulling en dulche de leche en afgesmeerd met witte ganache.

http://94.100.118.89/1267150001-1267200000/1267173501-1267173600/1267173585_5_UHPa_1.jpeg
http://94.100.120.21/1267150001-1267200000/1267174301-1267174400/1267174358_5_383J.jpeg

De feedback die ik vraag is: Hoe krijg je de rand van de jurk mooi? Ik vond dat erg lastig met die plooien en ik heb daar uiteindelijk maar gewoon rondom gesneden (niet mooi rond en die plooien worden er ook niet echt mooier van!)

Ik ben wel zeer trots op mijn eerste barbietaart, mijn dochter was super blij ermee!

2

Re: [feedback] Nee mam niet roze maar groen graag: prinses

Wat een schattige vlindertjes heb je gebruikt!! Leuk!!

Voor de plooien: hier heb ik (nog) geen ervaring mee. Ik denk dat ik zou proberen ze 'zo lang mogelijk' zou laten en dan afknippen net boven het taartkarton.... of zoiets  :s Zoals gezegd: geen ervaring! Anderen wellicht wel  :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

De vlinders zijn van ouwel gemaakt. Gewoon met een vlinderponsje uitgeponst!

4

Mooie barbie hoor. Enne.... dochters wens is wet, toch?

Ik ben benieuwd welke tips je krijgt voor de rand van de jurk. Ik had hetzelfde probleem toen ik mijn eerste barbie maakte.  :s

Groetjes, Melissa

Mooie barbie hoor!!

6

Lijkt me heel moeilijk, zo'n barbie, dus ik vind het heel knap gedaan. Van die plooien weet ik niet, ik denk dat ik er een randje onder zou maken van parels of bloemen.

Mooi gemaakt, maar ik zou de foto mooier vinden zonder die drukke achtergrond.

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl