1 Laatst bewerkt door yakefrank (29-03-2011 08:00)

Onderwerp: Yes, ik heb een domein geclaimd!

En de site is nog lang niet en of me dat ooit gaat lukken, het zal wel niet, want ik doe toch alles met Hyves, maar ja.

Ik heb www.camirosa.com geclaimd! Een combi van de namen van mijn dochters. Klinkt toch wel? Camirosa Cakes? Of La Dulcería de Camirosa?

Jacqueline

Re: Yes, ik heb een domein geclaimd!

Hee super  :thumb: vind de naam erg mooi ben benieuwd naar de website als die af is :)

3

Mooi! La Dulcería de Camirosa vind ik nog iets mooier dan Camirosa Cakes, maar heeft wel als nadeel dat het moeilijker te onthouden/ schrijven is voor mensen.

Hoe heten je dochters dan?

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

4

Ik denk dat het zo'n zelfde project wordt als mijn trouwfoto's, die liggen ook al sinds 2003 te wachten :). Ach, als ik er niets mee doe dan is het altijd nog een leuk domein voor de kinderen later.

Jacqueline

5

Mijn dochters heten Camila en Rosalie, vandaar!

Jacqueline

6

Leuke namen!!

recepten met humor speciaal voor echte mannen www.gewoondit.nl

7

Vind La Dulceria di Camirosa ook mooier, klinkt als een zwoele zomeravond. Alleen moest ik wel 3x terug scrollen om te kijken hoe je het presies schrijft hahah

Trouwens nieuwsgierig vraagje, waarom staat je foto niet meer in je avatar? Vind het altijd wel leuk om een gezicht te hebben bij de taart. Hmm misschien zelf ook maar es veranderen  :lol:

Groetjes Eline

8

Ach, ik wilde een andere avatar maar dat lukte niet en nou lukt het me ook niet die oude er weer op te gooien!

Jacqueline

9

Ik vind het een hele mooie naam Jaqc.
Kan ook niet anders, 2 van zulke mooie meisjes,die hebben ook een mooie naam.

Veel taart plezier