1

Onderwerp: [FEEDBACK] m'n man heeft erg lang achter de PC gezeten de laatste tijd

om mijn site te maken.
Ik ben erg trots op hem.

Het logo is door een collega van hem gemaakt, maar de site door mijn husband..

Ben benieuwd wat jullie er van vinden:

www.kersetaart.nl

hij is nog wel in ontwikkeling,.. gastenboek moet er nog op, links, en een andere teller.

Groetjes
Jeannette

Groetjes Jeannette

2

Re: [FEEDBACK] m'n man heeft erg lang achter de PC gezeten de laatste tijd

Hi Jeanette,

Heb je gister al m'n complimenten gemaakt voor je leuke logo en nu even je site bekeken.
Ik weet niet of het aan mij ligt maar het is net of er overal op het witte gedeelte van je pagina's kleine stippeltjes/vlekjes zitten.
Omdat ze een regelmatig patroon hebben neem ik aan dat het een afbeelding is die niet goed doorkomt.
Het kan natuurlijk aan mijn computer liggen maar ik dacht ik schrijf het je toch even.

Verder ziet het er gaaf uit hoor.
Succes!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

3

ziet er leuk uit!
ik weet niet of het aan mijn verbinding ligt, of aan de grootte van je foto's maar ze laden (hier) erg langzaam...

Groetjes, Dorothea.

4

:thumb: ziet er mooi uit!

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

5

Ziet er alvast leuk uit! Maar ik zou de achtergrond van de bullets voor het menu en de pijltjes 'populair' dezelfde kleur geven als het blokje waar ze in staan.
Verder inderdaad de foto's verkleinen vóórdat je ze uploadt; de foto op deze pagina: http://www.kersetaart.nl/joomla2/index.php/taarten is ruim 3mb, da's niet handig voor website-afbeeldingen.

En persoonlijk zou ik de header over de hele breedte laten lopen, vind de wit-vlakken links en rechts nu zo jammer.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Ik vind hem alvast heel erg mooi! Ik deel de mening van Marianne ivm de header. Als je hem wat groter maakt, komt hij mooier uit!

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

7

Sandra-lala schreef:

Hi Jeanette,

Heb je gister al m'n complimenten gemaakt voor je leuke logo en nu even je site bekeken.
Ik weet niet of het aan mij ligt maar het is net of er overal op het witte gedeelte van je pagina's kleine stippeltjes/vlekjes zitten.
Omdat ze een regelmatig patroon hebben neem ik aan dat het een afbeelding is die niet goed doorkomt.
Het kan natuurlijk aan mijn computer liggen maar ik dacht ik schrijf het je toch even.

Verder ziet het er gaaf uit hoor.
Succes!

Toen ik ging kijken op je site, viel mij gelijk ook deze stippeltjes/vlekjes op en ik dacht dus dat mijn beeldscherm vies was  :D  en pas daarna zag ik dat het waarschijnlijk een patroon is ofzo...
Verder ziet het er goed uit! :Y  Complimenten hoor! :thumb: