26

Re: Parels van Tiffany.

Super!!! :Y

27

Oooooh deze is moooooooi!!! Heel stijlvol  :thumb:  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

28

heel erg mooi gemaakt! en ook mij was je misser niet opgevallenals je niets had gezegd...
Ik vind het er allemaal erg strak uitzien :thumb:

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

29

Wow...wat een reacties zeg! Dat is leuk :).

Om antwoord te geven op wat vragen: de icing heb ik zo glimmend gekregen door met glanspoeder de parels te verven. Ik heb zaterdagmiddag de parels gespoten en zondagochtend geverfd. Zo krijg je dus het glansje :).
Met het verven zag ik dus ook pas dat ik een rijtje parels vergeten was...mja, toen kon ik er geen meer spuiten want dan zouden ze wit moeten blijven.

En hoe ik de parels zo op gelijke hoogte heb gekregen? Tsja..gewoon op gevoel, goed kijken en af en toe een parel er terug afhalen omdat hij scheef zat  :D .

Bedankt voor al jullie mooie reacties, echt geweldig leuk! Het was ook een geweldige taart om te maken. Ik houd hiervan!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

30

:thumb:  :thumb:
't is dat je het zegt anders had ik het niet gezien

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

Super,geweldig,mooie kleuren,mooie parels allemaal mooi!
Heb je een cursus gedaan voor icing?
Ziet er heel strak uit!

Groetjes P@trici@

32

Liene schreef:

Wow...wat een reacties zeg! Dat is leuk :).

Om antwoord te geven op wat vragen: de icing heb ik zo glimmend gekregen door met glanspoeder de parels te verven. Ik heb zaterdagmiddag de parels gespoten en zondagochtend geverfd. Zo krijg je dus het glansje :).
Met het verven zag ik dus ook pas dat ik een rijtje parels vergeten was...mja, toen kon ik er geen meer spuiten want dan zouden ze wit moeten blijven.

En hoe ik de parels zo op gelijke hoogte heb gekregen? Tsja..gewoon op gevoel, goed kijken en af en toe een parel er terug afhalen omdat hij scheef zat  :D .

Bedankt voor al jullie mooie reacties, echt geweldig leuk! Het was ook een geweldige taart om te maken. Ik houd hiervan!

heb je de parels eerst gespoten en geverfd en daarna op de taart geplakt?? of rechtstreeks op de taart gespoten en op de taart geverfd??
ziet er echt fantastisch uit!

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

33

@saltandpepper: Nee hoor :).. Geen cursus gedaan voor het icingspuiten. Bedankt voor het compliment!

@riannebianca: Ik heb de parels rechtstreeks op de taart gespoten en dus ook op de taart geverfd :)

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

Nou Respect!

Ik en Icing zijn geen vriendjes  :lol:

Hele mooie taart.

Groetjes Martine www.tinustaart.com

Heeeeel gaaf!

Groetjes Natasja!

Hij is geweldig!!!!!

En wat de misser betreft, k moest wel even zoeken hoor, maar het stoort echt niet :thumb:

37

Liene schreef:

@riannebianca: Ik heb de parels rechtstreeks op de taart gespoten en dus ook op de taart geverfd :)

wow, dat vind ik helemaal knap! bij mij zou alle verf op de taart hebben gezeten denk ik! respect hoor!!

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

38

Super!

39

een hele mooie taart en die misser valt niet op. Had net zo goed bij de taart gehoord.

Maar knap hoor je spuit werk, ik ben daar nog geen vriendje mee  :s

Groetjes Bianka

December staat voor de deur! kijk eens op: www.wierenga-bakcreaties.nl

40

Echt heel mooi gedaan  :Y ! Mag je trots op zijn.

Groetjes, Marjan

41

Schitterend!

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))