1

Onderwerp: Bak je nou weer taart?? Nee dit is ...

Een APPELTAART!!!

Dan was het goed, manlief was een beetje flauw van de Fondant taarten. Kwam nog een pak appeltaartenmix tegen en ik vond dat die op moest en aangezien we toch bij mijn ouders waren om te straten...

Het leek mij wel eens leuk om een andere vorm te proberen, vind het zelf super gelukt. Hadden alleen liever gehad dat de bovenkant wat horizontaler was maar dat wou niet(voor het bakken had ik hem bol staan van de appels, na die tijd hol...)

En dan hier de foto;
http://94.100.116.77/1269250001-1269300000/1269296301-1269296400/1269296358_5_12qj.jpeg

Re: Bak je nou weer taart?? Nee dit is ...

Heerlijk!

Groetjes P@trici@

3

:thumb: leuk zo :Y

:think: Is dat een gewoon cakeblik? Zou denken dat het kleiner was dan een ronde taart

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

Ja een cakeblik, hij is wel iets langer als een normaal cakeblik. Een oud cakeblik van mijn moeder, zij vond hem niks meer en ik had destijds geen, dus mocht ik hem mee nemen.

Het klopt hij is iets kleiner als een ronde vorm, normaal gebruik je meen ik een 24, zelf gebruik ik altijd een 20 cm en hier is hij dan ook mee te vergelijken.

Maar lekker dat hij was. Had hem gevuld met Appel, Rozijnen en gehakte Hazelnoten! :Y

5

haha,lekker hoor! Krijg er trek van hmmm