Onderwerp: Mijn eerste cupcakes
Dit zijn mijn eerste cupcakes die ik gemaakt heb.

en

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn eerste cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dit zijn mijn eerste cupcakes die ik gemaakt heb.

en

Heel vrolijk, en leuk gecombineerd met de kleuren van de papiertjes 
Heel vrolijk, en leuk gecombineerd met de kleuren van de papiertjes
hoi,
ik heb een vraagje, ik weet dat ik niet goed zit bij deze rubriek, maar ik wilde weten hoeveel tijd je van te voren cupcakjes kunt bakken en of dat kan met kapsel miks?? ik zag dat jij online was en dacht ach ik vraag het gewoon.
ik hoor het wel en anders kun je me misschien helpen waar ik dat wel snel kan achterhalen.
groetjes stella
Hallo Stella,
Ik denk ik reageer maar even 
Je kunt cupcakes al dagen/ een maand van te voren maken, je kunt ze namelijk ook een maandje in de vriezer doen, en bij gebruik dan even +/- 2 uur ontdooien. Je kan ze ook gewoon gelijk na het bakken maken, alleen moet je ze wel even laten afkoelen, anders wordt je fondant/marsepijn zacht en kan smelten.
Op je andere vraag weet ik het antwoord niet, krijg 't ook niet gevonden, maar je kan ook gewoon funcakes mix voor cc kopen, die is heeeerlijk!
Hallo Stella,
Ik denk ik reageer maar even
Je kunt cupcakes al dagen/ een maand van te voren maken, je kunt ze namelijk ook een maandje in de vriezer doen, en bij gebruik dan even +/- 2 uur ontdooien. Je kan ze ook gewoon gelijk na het bakken maken, alleen moet je ze wel even laten afkoelen, anders wordt je fondant/marsepijn zacht en kan smelten.
Op je andere vraag weet ik het antwoord niet, krijg 't ook niet gevonden, maar je kan ook gewoon funcakes mix voor cc kopen, die is heeeerlijk!
Bedankt voor het antwoorden, daar kan ik iets mee
groetjes stella
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn eerste cupcakes