1

Onderwerp: HELLUP!!! kwarktaart met frostysheet; kan dat?

Hallo allemaal.

Mijn topic zegt het al. Kun je op een kwarktaart een frosty leggen? En zo niet, zijn er dan andere opties? Ze willen namelijk een bakugan plaatje op die kwarktaart hebben...

Het moet een kwarktaart worden en dan 'gewoon' de koelkast variant (dus geen gebakken cheesecake) dus daar kan ik verder niks mee.

Hellup!!! *grin*

groetjes

2

Re: HELLUP!!! kwarktaart met frostysheet; kan dat?

ja dat kan maar moet je onderlaag wel goed zijn opgesteven in de koelkast staat in de papieren.

3

en op het allerlaatste moment de print er op leggen !!

4

ik zou het zelf niet doen, maar anders wel echt op het allerlaatste moment

N-Joy Cakes

5

degene bij wie ik de printjes bestel zei dat ze t niet wisten en dat ik t hier effe moest vragen, vandaar.

Ik wil de kwarktaart op zaterdagochtend maken, en dan op zaterdagavond net voor ik m breng de print erop leggen. Alleen, hij wordt wel pas op zondag gegeten.... dus dan ligt die print er gewoon wel al bijna een dag op (nou ja, 3/4 dag)

nou had ik van die almhof kwark met een smaakje in de koelkast staan dus die heb ik gister wat in een glazen schaaltje geschept en daar een stukje frosty die ik over had van de vorige keer op gelegd en die is nu (bijna een dag later) helemaal zacht, wat uitgelopen en wazig geworden qua kleur. Nou is kwarktaart natuurlijk wel minder nat dan kwark-met-bosvruchten van almhof, maar toch....

Damn, ik weet dus echt niet wat ik moet doen....

6

Ik zou bij twijfel niet inhalen...................

7 Laatst bewerkt door smarianne (28-03-2011 15:06)

die van almhof is vanzelf veel vochtiger en opgesteven kwarktaart is steviger. In de papieren staat;
Frosty is uitstekend geschikt om op créme of slagroom te plaatsen. Direct op een kwark/bavaroise laag kan het ook gebruikt worden. Dit soort onderlagen moeten eerst in de koeling opgesteven zijn voor je de print plaatst.

Ik zeg dus gewoon doen

en ik vind het een beetje vreemd dat degene waar je je printjes besteld je geen advies kan geven..............
als je printjes verkoopt moet je dr toch enigszins wel beetje verstand van hebben of tenminste ergens info kunnen geven....