Onderwerp: Taartenparade van de afgelopen tijd

Een geboortetaartje voor vrienden. Vond het heel leuk om te maken en ben ook blij met het resultaat! Geboortetaartjes vind ik zo leuk om te maken:)!!
Feedback is altijd welkom.
Gevuld met bonbonblocvulling en aardbeienvlaaivulling

http://janjaapvandijk.nl/images/phocagallery/taarten/thumbs/phoca_thumb_l_28.%20Geboorte%20Josephine%202.web.JPG

Een klein taartje voor de visite, gevuld met chipolatapudding:

http://janjaapvandijk.nl/images/phocagallery/taarten/thumbs/phoca_thumb_l_24.%20voor%20de%20visite.web.jpg

Een taart voor meneer Kater, vriend van m'n ouders. Hij kon hem wel waarderen. Gevuld met bastognecreme en citroenbotercreme.

http://janjaapvandijk.nl/images/phocagallery/taarten/thumbs/phoca_thumb_l_26.%20Verjaardag%20Thomas%20Kater.web.JPG

Nog een taart voor een vriend van m'n ouders, gevuld met kersenvlaaivulling en mergpijpjesvulling. Deze taart heb ik voor het grootste gedeelte van iemand van 'tforum overgenomen!!!

http://janjaapvandijk.nl/images/phocagallery/taarten/thumbs/phoca_thumb_l_27.%20Verjaardag%20EL%20Frenzo.web.JPG

2

Re: Taartenparade van de afgelopen tijd

De babytaart is echt schattig, vooral die roesels!!

leuke parade.

Ik ben fan van de taart voor meneer Kater! Die is echt tof!

Smakelijk groetjes van Suus
http://suus-bakt-taart.blogspot.com/

4

Mooie parade.
Mijn favoriet is de babytaart die vind ik erg mooi!!!

Go4Cake schreef:

De babytaart is echt schattig, vooral die roesels!!

Dankje! Die vind ik zelf ook de leukste, is meer 'mijn ding':)

6

Ik vind de babytaart erg schattig.
Hoe maak je zo'n soort 'dekentje' waar die baby op ligt? Ziet er erg mooi uit.

7

+1 kilo????? :lol:  :lol:

mooi hoor, vooral de babytaart!

Groetjes Christa!

MinkeMaria schreef:

Die heb ik met de FMM garret frill gemaakt. Die gebruik je ook voor de roesjes. ik heb bij het dekentje de cirkel middenin er niet uitgehaald, maar gewoon laten zitten. Zo heb ik drie laagjes gemaakt. Even laten drogen en dan de drie lagen op elkaar leggen.
Ik hoop dat het zo duidelijk is!

9

Taartje van eigen deeg schreef:
MinkeMaria schreef:

Die heb ik met de FMM garret frill gemaakt. Die gebruik je ook voor de roesjes. ik heb bij het dekentje de cirkel middenin er niet uitgehaald, maar gewoon laten zitten. Zo heb ik drie laagjes gemaakt. Even laten drogen en dan de drie lagen op elkaar leggen.
Ik hoop dat het zo duidelijk is!

Ja, het is duidelijk. Heel erg bedankt!

10

Wauw!! Mooi hoor, die 1e is echt prachtig! :thumb:

Gr Kelly

11

Super taarten vooral die baby maar dat komt omdat het heel schattig is.

WAt heb je bij die chipolata gedaan? moet er een maken voor mijn schoonvader in april.

12

wat mooi, vooral die baby, zeker doordat de billetjes niet bloot zijn, oogt het heel lief. en heerlijk zacht dekentje...de andere taarten zijn ook allemaal helemaal 'af'

Oli-Anne schreef:

Super taarten vooral die baby maar dat komt omdat het heel schattig is.

WAt heb je bij die chipolata gedaan? moet er een maken voor mijn schoonvader in april.

Om de chipolatasmaak echt goed uit te laten komen heb ik het taartje twee keer met de chipolatapudding gevuld. Viel echt in de smaak!

14

Dank je wel, dan zal ik dat ook doen. En je hebt de chipolatapudding zelf gemaakt, zoals het recept van hier?

Ben er nu eindelijk achter wat ik voor mijn schoonvader ga maken en dus kan ik me nu helemaal richten op de vulling ;)

Oli-Anne schreef:

Dank je wel, dan zal ik dat ook doen. En je hebt de chipolatapudding zelf gemaakt, zoals het recept van hier?

Ben er nu eindelijk achter wat ik voor mijn schoonvader ga maken en dus kan ik me nu helemaal richten op de vulling ;)

Ik heb de pudding van mona gebruikt! Smaakte erg goed! Succes met jouw taartje!

16

Super parade, echt hele leuke taarten.
De meneer Kater taart vind ik heel origineel met de vlaggetjes en vierkantjes, de andere maneer taart ook trouwens!

Je babytaart is schattig maar....dat doet de mal ook met je hè.....ik heb 'm gister toch ook maar besteld.
De enige tip die ik kan bedenken maar is meer iets persoonlijks denk ik;
ik zou van de garret frill strookjes een aangesloten guirlande maken, dat het doorloopt. snap je wat ik bedoel?

Maar het is een schattig taartje!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)