Onderwerp: Help!!
Misschien domme vraag maar hoe maak je goudkleurig marsepein? En zijn dummies in principe bedoeld om te "oefenen"?
Gr Nathalie
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Help!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Misschien domme vraag maar hoe maak je goudkleurig marsepein? En zijn dummies in principe bedoeld om te "oefenen"?
Gr Nathalie
Goudkleurig marsepein "maak" je door eerst geel te maken. Dan bijvoorbeeld bekleden en dan ga je het dusten met goudpoeder (dust) of je kan kleine dingetjes ook schilderen door alcohol te mengen door de dust. In de shop wordt dit verkocht en sommigen werken ook met vodka. Druppelsgewijs toevoegen!
Op een dummie kan je oefenen maar je kan er ook een taart van maken die bijvoorbeeld in een vitrine moet staan of op school als verjaardagstaart of een demo taart of als deco.
ow 1x is genoeg
Geweldige topictitel
Het is idd zoals Mirzan het zegt
Thanksss!Ik wil namelijk een PIP taart gaan maken en dan wil ik van die goudkleurige sierrandjes maken...vandaar!
Trouwens..misschien een leuke tip, ik zag van t weekend in t nieuwe Blokker foldertje een koekjesgarneerpistool voor 8,99 zitten allerlei motiefjes bij!een stuk goedkoper dan t bekende "pistool" voor 24.95, lijkt me
Mss dit topic even lezen.......... http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=143084
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Help!!