Onderwerp: Te lang niks meer gepost
Nou hier zijn ze dan, mijn laatste taarten. Het is echt te lang geleden dus ga er maar gerust even voor zitten
Mijn tante werd 50. Had mijn oom voor zijn verjaardag een bon voor een taart naar keuze kado gedaan. Noou had hij dus een taart besteld maar het moest per se een gewone slagroomtaart worden. Toch nog maar gepuzzeld, anders vond ik het zo saai. Is overigens mijn 2e puzzel
Mijn oma was jarig en alle kleinkinderen hadden een taart gemaakt. Had net van te voren de how to hier op het forum gezien.
Mijn nichtje werd 13. Ze wou een roze taart met glitters. Had het biscuit voor de grap ook fel roze gemaakt.
Het 'kussen' effect heb ik zonder mal gemaakt omdat ik die dus nog niet heb. Had nu ruitjes op een bakpapier getekend en op iedere kruising met een prikker in het fondant geprikt. daarna lijntjes gezet. Wat een karwei zeg!
De laatste twee heb ik gemaakt voor onze teambuilding. We zijn een compleet nieuw team en moeten elkaar nog leren kennen. Ik heb als reclame 2 taarten gemaakt en heb nu al 3 opdrachten

Tips en tricks zijn van herte welkom!