Re: 8 hoogs stapel voor mijn eigen verjaardag............
Ik dacht al.......aan het aantal berichten te zien......dat moet een spectaculaire taart zijn.........hahahahaa......geweldig mooi!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 8 hoogs stapel voor mijn eigen verjaardag............
Ik dacht al.......aan het aantal berichten te zien......dat moet een spectaculaire taart zijn.........hahahahaa......geweldig mooi!
Gefeliciteerd!

Whahaha hij is goed!

Ik lig hier in een deuk, gek wijf. Nog van harte gefeliciteerd.
En dat geen zin hebben om voor je eigen verjaardag te bakken dat herken ik 
Ik wist dat ik het niet letterlijk moest nemen, maar dit had ik dus ook niet verwacht.
Volgend jaar moet je de stapel zo hoog maken als je aantal jaren. Kost jou toch niet zoveel pakjes, 3 toch 
Heel lollig grapje, ik moest nog een paar keer nalachen,
Melige foto!
dit is echt een hele goeie
GEFELICITAART en een hele fijne dag Carla 
En hiermee is weer bewezen dat men ook naar het aantal reacties kijkt om een taart te bekijken (want echt een mooie taart is het niet
)

stiekum wilde ik gewoon mijn eigen felicitatietopic ipv er zijn er zoveel jarig vandaag

Het koste je een paar centen, maar dan heb je ook wat.

Ha...ha.. leuke humor!!!!!!
Erg leuk. De titel zegt het al, maar dit had natuurlijk niemand verwacht. Overigens wel herkenbaar dat je geen zin hebt om voor je eigen verjaardag wat moois te maken. En als de familie het dan niet eens lekker vindt.... Hele mooi oplossing en natuurlijk gefeliciteerd!
Whahaha, nog gefeliciteerd!!!!
Mij had je te pakken hoor! 
Geweldig, ik dacht 8 laags, die moet ik zien.
hoe kom je op het idee? vind het geweldig.
Nog van harte gefeliciteerd.
en ik denken, oh, 8-hoog, die moet ik zien!!!
heel origineel!
hahahahahahahahhahahaahhahahaha ik oooooooooook hahaha, ik dacht wauwwwwww 8 hoooooog! ahahah
Dit is ver uit de mooiste taart die ik ooit gezien heb 

Nou, ik doe hier ook maar een berichtje....wie weet haal je wel 5 pagina's met reacties.
Dat heb je met die stress voor deze spetterende taart wel verdiend
Enne.... omdat je het zo graag wil:
Ook van mij een welgemeende felicitatie!!!
Hahahahahaha, dat is echt hilarisch!
Gave taart heb je gemaakt, a-d-e-m-b-e-n-e-m-e-n-d! 
Hahahaha,die doet het vast goed op cakewrecks LOL
Je had hem best hoger kunnen maken!
Jeeeeeee wat een talent!! Zoiets moois heb ik nog nooit gezien!!
Gefeliciteerd en laat het smaken 
whahahahaha die onthoud ik eens voor mijn eigen verjaardag.
Ik bak namelijk altijd voor iedereen behalve voor mezelf.
Zeg ik dit jaar maak ik een 8laags taart voor mezelf om alle jaren zonder taart in te halen.
en dan tada....
echt lachen er zijn er bij die komen volgens mij alleen voor de taart. whahahaha
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 8 hoogs stapel voor mijn eigen verjaardag............