Re: 4 lagen stapel, veel foto's
echt superrrrr mooi
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 4 lagen stapel, veel foto's
echt superrrrr mooi
erg mooie taart, en wat een uren zijn daar in gaan zitten, petje af!!

Wat een supertaart. Lekker vrolijk en een leuke kijk-taart. 
Ik heb een enorme hekel aan Dora, wat een rotprogramma zeg... Dus normaal zou ik niet eens reageren... Maar deze taart is helemaal geweldig!!!

SuPeR!!!
Wat een geweldige taart!
En gefeliciteerd!
Super leuk!!! Mag ik 'm opslaan?
Jeetje zeg wat een plaatje! Wat een details! Lieve boft maar met zo'n moeder...Poe hee, 40 uur....wat een werk...
Top gedaan!
zoheee...Deze figuurtjes lijken zó Nickelodeon uitgelopen te zijn...! Top!!
Wauwie, wat een plaatje en wat heb je de topper superleuk gedaan!!! Heel mooi gemaakt!
Ben niet gek op Dora maar deze is echt prachtig,je blijft maar kijken!
So cute!! Super!!
wat een werk, maar petje af hoor!! Zo strak en zoveel details... 
Super leuk!!! Mag ik 'm opslaan?
Uiteraard! Heb die van jou ook allemaal opgeslagen dus ben blij dat ik eens wat terug kan doen

Wat is die mooi geworden!
Iedereen bedankt voor de geweldige reacties
echt heel leuk.
De kleur groen (wie vroeg dat ook alweer
) is een mengeling van electric green van americolor en leaf green van wilton.
En (weet ook niet meer wie dat vroeg
scherp ben ik he
) ik heb uiteraard zat taartjes/cc's gebakken sinds ik in september begonnen ben! M'n familie is inmiddels erg verwend en ik vind een gebakje van de bakker ondertussen ook niet veel bijzonders meer en naar karton smakend.. Taarten bakken doet toch rare dingen met je hoor 
Oh vergeet ik nog te zeggen, mijn man en ik zijn allebei pas 30 geworden dus we vierden onze verjaardagen tegelijk met Lieve en hadden de speeltuin afgehuurd, er waren dus een hoop mensen die anders niet in m'n huis gepast hadden.
Oh vergeet ik nog te zeggen, mijn man en ik zijn allebei pas 30 geworden dus we vierden onze verjaardagen tegelijk met Lieve en hadden de speeltuin afgehuurd, er waren dus een hoop mensen die anders niet in m'n huis gepast hadden.
Goed idee ! En jij kon je lekker uitleven op een megagrote taart 
het is allemaal al gezegd....maar wat een supertaart!
Prachtig zeg!! Wat een details!!!
Zo, die figuurtjes lijken echt sprekend! Wat een megagave taart!!
Deze is echt geweldig!!
Wow, wat een exemplaar...zoveel dingen om te bekijken...helemaal top!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 4 lagen stapel, veel foto's