1

Onderwerp: SPOED!Geen botercreme wat dan te gebruiken voor marsepein op cupcake?.

Hoi allemaal,

Ik ben met cupcake's bezig voor mijn kleine haar afscheid morgen op de psz, alleen heb ik geen botercreme en ik dacht dat ik het wel kon plakken op de cupcake met poedersuiker en water, maar lees dat het niet kan aangezien het dan lelijk word..
Heb voor de rest alleen jam in huis of chocoladepasta..

Wie helpt mij met mijn spoedvraag???...

liefs mij ;)

2

Re: SPOED!Geen botercreme wat dan te gebruiken voor marsepein op cupcake?.

mommy2girls schreef:

Hoi allemaal,

Ik ben met cupcake's bezig voor mijn kleine haar afscheid morgen op de psz, alleen heb ik geen botercreme en ik dacht dat ik het wel kon plakken op de cupcake met poedersuiker en water, maar lees dat het niet kan aangezien het dan lelijk word..
Heb voor de rest alleen jam in huis of chocoladepasta..

Wie helpt mij met mijn spoedvraag???...

liefs mij ;)

Zo te lezen heb je wel poedersuiker in huis.
De 1:1 poedersuiker/boter vind ikzelf erg zoet, maar in deze situatie altijd nog beter dan niets toch?

Dus 1 deel poedersuiker en hetzelfde gewicht aan boter en deze goed mengen....
Veel succes! ;)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

chocolade pasta kan ook volgens mij hoor. is het voor marsepein of fondant te plakken ?? plakt toch ook dan :)  :Y

Liefs Miranda

4

Annelies, Ja poedersuiker heb ik wel in huis dus zoals ik het begrijp gewoon margarine en dan mengen met poedersuiker, is dat wel lekker????, ik moet namelijk 24 cupcake's maken...

Jess Juud Het is voor marsepein, kan ik dan ook chocpasta gebruiken?.

ja hoor en jam ook zelfs volgens mij. las het net nog ergens. gewoon een dun laagje en niet tot de randen natuurlijk  ;)

Liefs Miranda

6

Chocopasta, jam, gewone boterhammensmeerboter en zelfs water kan je gebruiken. Zolang het maar plakt. Sommigen vinden echt niets lekker, dan maak je de cc een heel klein beetje vochtig om de marsepein te laten plakken.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

7

**Jess*Juud** schreef:

ja hoor en jam ook zelfs volgens mij. las het net nog ergens. gewoon een dun laagje en niet tot de randen natuurlijk  ;)

Thanx voor antwoord :) , nou dan ga ik maar aan de slag, ik laat nog wel weten of het is gelukt;) en misschien met foto;)

8 Laatst bewerkt door mommy2girls (28-03-2011 15:37)

Hoi dames,

Nou de cupcake's waren geslaagd hoor ik heb toch maar water gebruikt en ze plakten perfect, ze waren echt leuk geworden , ik had een foto genomen nou helaas is die nu weg + ook de foto's van de afscheid van de psz van mijn kleine door een stomme fout van mij op de pc, ik wou naam wijzigen en toen deden de foto's het niet meer helaas, ik zie ze wel maar voor de rest kan ik er helemaal niks mee, maar goed dat terzijde.....
De kinderen hebben gesmuld...

mommy2girls schreef:

Hoi dames,

Nou de cupcake's waren geslaagd hoor ik heb toch maar water gebruikt en ze plakten perfect, ze waren echt leuk geworden , ik had een foto genomen nou helaas is die nu weg + ook de foto's van de afscheid van de psz van mijn kleine door een stomme fout van mij op de pc, ik wou naam wijzigen en toen deden de foto's het niet meer helaas, ik zie ze wel maar voor de rest kan ik er helemaal niks mee, maar goed dat terzijde.....
De kinderen hebben gesmuld...

Staat het bestandstype er nog achter in de naam. Dus bijvoorbeeld foto.jpg , vooral .jpg is erg belangrijk. Anders herkent de pc niet meer wat voor soort bestand het is.
Misschien zijn ze dus nog te redden, succes!   ;)

groetjes, Linda (mv Eva, David & Sara)
Een onderschrift is ook maar gewoon een tekst onder je bericht....