1

Onderwerp: Sweet.......

25  :lol: , bestaat die ook al  :think:
Deze dame wilde zo graag een Sweet 16 achtige taart maar ze werd al 25 en vroeg of het "mocht".
Mijn taartvrije kwartaal  :+ nadert zijn einde en ik wilde deze opdracht wel uitvoeren. Ze wilde graag een zwart/roze taart (met meer zwart dan roze) met een zwarte EN een roze schoen en als het kon ook een microfoon ergens. De taart is voor zo'n 50 personen, en daarbij nog 40 cupcakes.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YREGVYSL.jpg

Brenda (Kwebbeltje) schreef maandag op hyves, dat ze een taartvrije week had na haar vakantie en dat ze zo'n zin had om wat te doen...........toen "bood"ik aan, dat ze me wel "mocht"helpen met het maken van schoenen voor deze taart! En dat wilde ze wel  :) We hebben veel gekletst en toch ook nog 4 schoenen gemaakt (2 voor de toekomst ;) ).

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8EUEWZXF.jpg

(voor de zeer oplettende kijker: na het nemen van deze foto had ik de witte parelrand nog voorzien van zilveren pareltjes maar geen zin meer om een nieuwe foto met cupcakes te maken)

Groet, Jolanda

2

Re: Sweet.......

Waaaauuuwwwieie!! Wat een plaaatje van een taart Jo! EN wat een werk ook....sjeeetje...Gaaf zeg!!

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

3

Sjoooooo heee........dat is ff een mooie!!......supergaaf!  :thumb:

Een mens lijdt het meest voor het lijden dat hij vreest

4

Super mooie taart!! Veel details, dar blijf je naar kijken. Ik vind de zilveren pareltjes ook echt wel wat toevoegen!

5

Wat leuk! Wat leuk Wat leuk!!!

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

6

Erg mooi!! Vooral dat roze schoentje is super. Tja de rest eigenlijk ook!!!

7

geweldige sweet uhmmmmmmm 25...... ja wie wil er niet zo'n taart!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

8

Dit is echt helemaal top!
Wat een plaatje,wat een geweldig mooi geheel...ben er helemaal weg van :).
Mag ik je foto opslaan?

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

9

Wauwie! wat een supertaart, hij zou zou voor mij kunnen zijn  O-)

10

Zelf persoonlijk hou ik niet zo van zwarte taarten Jol maar deze combi vind ik dan wel weer errug mooi! Schoentje roze met krullen viel mijn oog gelijk op. Die is pr8ig! Heb je nou ook geinvesteerd in die nieuwe schoenmal van Bien en Tirz? Zoja.............werkt die mooi, mooier dan de andere?
Verder vind ik het natuurlijk een top stapel. Superstrak weer en helemaal tot in de puntjes afgewerkt. De gestempelde muzieknoten in de 'linten' ook heel leuk en de strik onderaan! En natuurlijk weer pr8ig bijpassend papier op je taartplaat. Wat een werk met al die cc's erbij! Leuk en gezellig lijkt mij dat je hulp kreeg............
Leuke opdracht en kan helemaal begrijpen dat je deze wel wilde doen. Jou taartvrije periode zit er op en de mijne is begonnen ;)
hebben gister caravan naar zijn plek gebracht en gaan zo voortent enzo opbouwen. Gelukkig schijnt de zon  :)

Heb je de cricut nou al kunnen gebruiken en uitgefoefeld?
'k had je beter weer even kunnen mailen nu ik het na lees...  :/

11

Sjiek! Mooi hoor! Was vast wel een heel karwei maar het resultaat is er zeker naar

Hij is gaaaahhhhaaaaf!!!!

13

mooie taart!

14

Wat een plaatje, mooi zeg !

Groetjes, Conny

Zoals ik al op Hyves had gezet een "plaatje". Leuk zo met wat meer zwart dan roze, zit wat meer pit in. Ik ga de volgende keer  maar een oproepje zetten voor wat hulp  :lol:  :lol:  Denk dat ik dan helemaal tijd tekort kom. Wat een straf voor ons straks niet praten  :s , zou het ons lukken :lol:  :lol: . het scheel in de auto kunnen we praten, en dan niet vergeten de juiste afslag te nemen O-)

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

16

Wat een enorm vette taart, echt heeeeeeeeeel gaaf! Mag ik vragen hoe je dat microfoontje hebt gemaakt? Is dat alleen marsepein / fondant, of zit daar nog iets in?

17

Schitterend!!!

Groetjes van Natascha!

18

Petra83 schreef:

Wat een enorm vette taart, echt heeeeeeeeeel gaaf! Mag ik vragen hoe je dat microfoontje hebt gemaakt? Is dat alleen marsepein / fondant, of zit daar nog iets in?

Het microfoontje is alleen fondant (dat is echt te klein, om er nog iets in te doen).

Groet, Jolanda

19

Erg mooi weer Jolanda!!!

Be in love with what you have

20

wauw, erg prachtig gemaakt. :thumb:  :thumb:

21

WAW!!! Ik vind hem prachtig!! Dat roze schoentje is echt supermooi!!!  :Y Dat vraagt om een how-to denk ik  :P  :D

There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN

22

Wow, wat een project. Supergave kleuren en die roze schoen, zooo mooi! Wat een werk joh, maar echt heel goed gelukt!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

23

Die wil ik ook wel  :Y Errug mooi!

24

Die wil ik ook wel  :Y Errug mooi!

25

wat is de taart geweldig gaaf geworden en ook zo ontzettend veel werk heb je er aan gehad zeg!!!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.