1

Onderwerp: Even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en wat een leuke tips en recepten staan er op dit forum!!
Ik ben Kim Schoonewil en 24 jaar en woon in Barendrecht.

Ik heb het altijd al leuk gevonden om taartjes te bakken of cupcakes te bakken maar sinds kort ben ik me er echt in gaan verdiepen. Zo leuk om cupcakes van allerlei formaten te bakken en te versieren met marsepein /  fondant.

Ik kom zeker vaker snuffelen tussen alle topics!

Kim

A Cupcake A Day Keeps The Blues Away!

2

Re: Even voorstellen

Welkom, Kim!

En kom je behalve snuffelen ook af en toe foto's laten zien van je creaties?

Groetjes!

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

3

Tuurlijk kom ik ook de foto's laten zien !!
Alleen waar zet ik de foto's en hoe zet ik ze neer hahaha
ben daar een beetje een leek in.

Dus misschien een tip ??

Groetjes Kim

4

:D

Om een foto te plaatsen typ je je berichtje in het forum hier, en klik je op het 10e plaatje boven de smileys. Die van het vierkantje met de bergen en de zon. Er komt dan in het berichtje [ img][/img ] te staan. In het midden tussen de haakjes kun je je afbeelding zetten.

Je moet de foto's eerst ergens op internet hebben staan, bijvoorbeeld op je Hyves. Als je dan met je rechtermuisknop op de foto klikt, kies je 'afbeeldingslocatie kopiëren'. Dan ga je met je muis tussen de haakjes staan, je klikt weer met de rechtermuisknop en kiest 'plakken'.

Ik hoop dat het duidelijk is... O ja, en kies de goede rubriek, dat wijst zichzelf wel denk ik.

Succes! :thumb:

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

5 Laatst bewerkt door Kim24 (27-03-2011 12:50)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UFBRO6UJ.jpg

bedankt voor de uitleg :thumb:

Als het goed is staat er nu een foto bij van mijn eerste mini Red Velvet Cupcakes......

Ben benieuwd  ;)

Nou het is gelijk gelukt hahahah Als het hier weg moet hoor ik het wel dan haal ik het gelijk weer weg!

6

Hahaha, gelukt!