Onderwerp: 4 lagen stapel, veel foto's
Tenminste, ik vind 'm erg leuk geworden
Vorig jaar september maakte ik mijn eerste taart voor de verjaardag van mijn jongste dochter, en nu mocht ik die voor de oudste eindelijk maken
Een Dora stapel! Taart geheel gedecoreerd naar haar wensen uiteraard, als je 4 wordt weet je namelijk heel goed wat je wel (en vooral niet) wil. Er zit ontzettend veel werk in, denk alles bij elkaar zo'n 40 uur. Maar vond het erg leuk en Lieve vond het geweldig! Helaas niet al te beste foto's, deze zijn gemaakt met mijn waardeloze camera. Gisteren na alle drukte van het feest vergeten om de camera van m'n vriendin op de computer aan te sluiten. Zal dus van de week pas goede foto's hebben. Maar dan pas ik mijn berichtje nog wel even aan tegen die tijd
Voor de oplettende kijker, ben de wimpers van Isa vergeten..
Onderste taart vanillebiscuit Ø30cm, gevuld met een laagje gesmolten pure chocolade, kersencreme en kersenvlaaivulling.
2e laag van onder vanillebiscuit Ø25cm, gevuld met een laagje gesmolten witte chocolade, bastognecreme en frambozenjam.
3e laag van onder vanillebiscuit Ø20cm, gevuld met chipolatacreme, bitterkoekjes en mandarijntjes.
Bovenste laag chocoladebiscuit Ø15cm, gevuld met een laagje gesmolten witte chocolade, pistachecreme en frambozenjam.
EDIT: nu eindelijk met nieuwe, scherpere foto's!

Tips en feedback zijn altijd zeer welkom!