1

Onderwerp: Op zoek naar Belcolade Venezuela 43% chocolade

Vorige week was ik in Brugge met manlief en daar zijn we naar het chocolademuseum geweest.
Ik heb daar een zak Belcolade chocolade Venezuela 43% gekocht en spijt als haren op mijn hoofd dat ik niet meer zakken heb meegenomen.

Dus mijn vraag: is er iemand die weet waar ik deze chocolade nog meer kan kopen??
Online heb ik alleen maar groothandels gevonden en een website die vanuit Amerika shipped, maar dat wordt me een beetje te duur als België zo ongeveer naast de deur ligt...

Ik hoef geen grote hoeveelheden, maar een kilootje of 2 zou ik toch wel willen.

Wie helpt mij??

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

2 Laatst bewerkt door Olga'74 (26-03-2011 21:35)

Re: Op zoek naar Belcolade Venezuela 43% chocolade

kun je het museum niet mailen/bellen en vragen of ze je 2 kilo opsturen?
of bel de leverancier om te vragen waar ze ze verkopen:http://www.belcolade.com/Images/135.5x192mm%20Collection%20Recipe_tcm184-55123.pdf (op de achterzijde staan adresgegevens)

[move]--> td algemeen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

Belcolade is van Puratos, misschien kan je even naar hen mailen ?

5

kan je niet gewoon terug gaan? of zit die winkel in t museum? in keulen zit ie er nl naast en kan je gewoon dingen kopen zonder t museum in te gaan

6

Tja, als teruggaan zo simpel was, had ik dat natuurlijk gedaan, maar het is toch al 2 uur rijden en ik heb zelf geen auto (moet ik huren of lenen), dus vandaar de vraag of ik er op een andere manier aan zou kunnen komen.
Maargoed, ik ga wel gewoon eens bellen met het museum of puratos.

Bedankt in ieder geval voor de reacties!!

7

Heb je misschien een pasje van de hanos/ispc? Daar word hij volgens mij ook verkocht. Mocht je een pasje hebben kun je voor de zekerheid van te voren even bellen. Laat het me weten of het lukt, anders weet ik mss nog een optie voor je.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

8

Oh, een Hanos pasje heb ik wel, dan ga ik daar eens heen bellen!
Bedankt!

En voor die andere optie houd ik me ook aanbevolen :)