Onderwerp: Ik zie ik zie wat jij niet ziet...
maar jij dus nu ook ziet, sorry weer eentje van Cars.....
Ik had puur voor de leuk een website gemaakt met informatie en foto's van mijn taarten. Nooit rekening gehouden met het feit dat iemand je dan weet te vinden en je benaderd of je een taart wilt maken. Het was even schrikken had namelijk alleen nog maar voor familie en vrienden gebakken maar wilde het toch proberen.
Na veel heen en weer gemaild te hebben begon het met een taart van 25 cm van Cars met een puzzelplaatje en is het uiteindelijk een
stapeltaartje geworden met geboetseerde autootjes. Ik heb mijn inspiratie weer van het forum kunnen halen, gelukkig staan er nog niet zoveel taarten van Cars
Bedankt hiervoor!!
De vulling is kersenvlaaivulling met monchouvulling.
Ze was blij verrast toen ze hem kwam ophalen, ze vond hem erg mooi. Ik heb overigens 100x de tekst gecontroleerd of het wel goed geschreven was vond het doodeng toen ze de taart kwam halen maar het is dus helemaal goedgegaan.
Ik hoef niet te vragen wat jullie er van vinden denk ik want deze taarten komen jullie neus uit maar toch wilde ik hem plaatsen.

Ik zag dat ik 2 dezelfde foto's had geplaatst
www.taartenvanstefanie.webklik.nl of www.mijnalbum.nl/Album=YFZPPB68

En da's nogal een verschil van puzzel naar stapel met boetseren! Hij is erg leuk geworden!!