51

Re: Bronze

Etspaghet schreef:

En Kwebbeltje, dat onzekere is omdat ik meer finesse in mijn taarten wil en niet zeker weet of ik dat bereik want dat is moeilijk als je eerst tot over je oren in de kindertaarten hebt gezeten! :P

Nou, die finesse zit erin hoor! (in mijn bescheiden mening). Het is een plaatje en die bronze effecten maken de taart helemaal af! Ik kan het alleen maar eens zijn met alle commentaren hierboven.

52

Schitterend!! Echt een plaatje  :thumb:

Je zou toch haast nog taarten aan het maken zijn in je slaap :D

53

Wauw wat geweldig.. Ik ben ook fan van dat spul. Zo'n mooie kleur

54

WWWWWWWWOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWW
wat een ontzettende gave taart. Die draperieën, die wil ik ook zo graag nog leren (kan dus moooi 2 april whahaah  :o )

Groetjes Kamani

55

wowwwwww

56 Laatst bewerkt door Etspaghet (25-03-2011 15:28)

kamani schreef:

WWWWWWWWOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWW
wat een ontzettende gave taart. Die draperieën, die wil ik ook zo graag nog leren (kan dus moooi 2 april whahaah  :o )

Ja haha, zorg dat ze in je ontwerpje zitten en ik laat je zien hoe ik ze maak! :D Tot 2 april!!

Dankjewel voor de lieve berichtjes allemaal! :)

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

57

Etspaghet schreef:
smollebulle schreef:

Héééél mooi :thumb:  Enne, rietjes erin? :think:

Gestapeld met rietjes hoor (5 stuks in elke laag) en zo ook vervoerd, geen probleem! :D

En Kwebbeltje, dat onzekere is omdat ik meer finesse in mijn taarten wil en niet zeker weet of ik dat bereik want dat is moeilijk als je eerst tot over je oren in de kindertaarten hebt gezeten! :P

Nou, jij bent ook echt zo' n typje wat alles kan volgens mij, je hebt toch heel vaak al hele gave en unieke taarten gemaakt! Ik zie er zo nog een paar voor mij hoor, jij hoeft helemaal nergens onzeker over te zijn

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

58

prachtig!!!!!!!!!!! :thumb:

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

59

Ik vind hem zó geweldig!!! Super gewoon..had op je hyves ook gezegd dat ik het wéér een plaatje vond

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

60

moooooi!!

61

kwebbeltje schreef:

Nou, jij bent ook echt zo' n typje wat alles kan volgens mij, je hebt toch heel vaak al hele gave en unieke taarten gemaakt! Ik zie er zo nog een paar voor mij hoor, jij hoeft helemaal nergens onzeker over te zijn

Dankjewel voor deze lieve woorden Brenda! :)
We zullen het 9 april merken of ik een typje ben wat alles kan als er een taart van 5 hoog binnen 5 uur klaar moet zijn :lol:  :lol:  :lol:

Pfff..... Word hier helemaal stil van.  :Y
Wat een plaatje zeg.

63

prachtig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

64

Supercalifragilisticexpialidocious!  :Y  :Y  :Y

Your cake-wish is my challenge!

65

Hee, hoe haal je het in je hoofd om hem niet aan ons te laten zien! Foei! Bang voor feedback ofzo?  :lol:

Wat is ie super zeg! Prachtig dat brons. En zo strak bekleed, geschilderd en gedrapeerd. Helemaal geweldig.

I'm not fat, I'm just short for my weight

66

Chique, stijlvol, helemaal top!
Zonde om niet te posten, dus zeker doen!

Groetjes, Myriam

67

prachtig :thumb:

Veel liefs Rafaëla

68 Laatst bewerkt door kwebbeltje (26-03-2011 21:49)

Etspaghet schreef:
kwebbeltje schreef:

Dankjewel voor deze lieve woorden Brenda! :)
We zullen het 9 april merken of ik een typje ben wat alles kan als er een taart van 5 hoog binnen 5 uur klaar moet zijn :lol:  :lol:  :lol:

ik heb er alle vertrouwen in, jammer dat ik er niet bij kan zijn.... moet helaas werken.... :mad:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

69

Prachtig!

Ik sluit mij helemaal bij Kwebbel aan, prachtige creatie. En heel mooi geschilderd  :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

71

oooooooooh

soms heb ik zo'n spijt dat ik niet op trouwen sta en zulk soort taart kan bestellen!!!

72

praLIEN schreef:

oooooooooh

soms heb ik zo'n spijt dat ik niet op trouwen sta en zulk soort taart kan bestellen!!!

Dat is echt een van de leukste complimenten die ik kan krijgen!! Dankjewel!! :o  :D