1

Onderwerp: SPOEDJE! Blanda 12 maken als een voetbal

Bekleed je 'm dan helemaal wit en "teken"je de witte vlakken erin en snij je alleen de zwarte uit of snij je alle vlakken uit en "puzzel"je het in elkaar op het ronde taartje zelf??
Help :s

Groetjes Angelique

Re: SPOEDJE! Blanda 12 maken als een voetbal

Dat wil ik ook wel graag weten :Y ...ik moet over 2 weken m'n eerste voetbaltaart maken...

3

Ik heb hem 1x gemaakt en toen dun bekleed met wit en de vlakjes allemaal uitgestoken met een bepaalde uitsteker:

www.cakesbybien.nl/kit-box-jem.html even naar beneden scrollen.

Maar ik heb ze ook gezien, wit bekleed en daar zwarte vlakjes opgeplakt en met getekende witte vlakken en stiknaadjes, zoals hier:

www.deleukstetaarten.nl/forum/viewtopic.php?id=142009

4

http://www.deleukstetaarten.nl/faq/34/H … il+maken?/

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=57781

5

Ik heb mijn voetbal ook dun bekleed met wit en daar de stukken op geplakt. Ik heb geen uitsteker maar heb deze stukken uitgeprint. Volgens mijn berekening zou ik uit moeten komen maar bijna onderaan de voetbal kwam ik in de knoop  :s . Wel een gedoe dus...

Thanxx  :thumb:
Dat moet goedkomen!

7

Bedankt allemaal!!
Het is gelukt hoor. Zwarte vlakken uitgesneden en de taart in 1 geheel met wit bekleed.

Groetjes Angelique

helemaal wit, zwarte vijfhoekjes, 2.6 cm aan elke kant...

I never met a calorie I didn't like....

9

ik lees dit toppic effe mee, ik moet binnenkort ook een voetbal maken

groetjes Jolanda

Met vriendelijke groet
Jolanda

10

Ik heb mijn voetbal ook eerst dun bekleed en daarna alle vlakjes erop gepuzzeld. Dan kon ik overal mooie stiksels op
maken. De vlakjes berekend nav een topic hier uitgeprint en
met de hand uitgesneden. Ik kwam redelijk goed uit aan de onderkant maar heb voor het mooie toch een gras afwekingsrandje gemaakt.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes Sanne

Groetjes Sanne

11

Binnenkort plaats ik o.a. deze in de taartenparade maar toch alvast een voorproefje!
Zo is tie geworden.
Er zit wel een heel verhaal bij waarom het zo spoed was hoor, gisteren belde mijn nicht dat ze vandaag een mand kwam brengen voor onze 2 poezen. Had ze nog zo goed als nieuw liggen en ik mocht 'm zo hebben. Haar 2de vraag was of ik voor haar zoon ( wordt 19 april 10 jaar ) een taart wilde maken en daarop moest ik dus NEE zeggen want ik zit te vol met opdrachten. Ik voelde me hier zo naar over dat ik toch effe snel gister met spoed dus deze heb gemaakt......

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4NAMCTYU.jpg

Groetjes en een zonnige zondag, Angelique

Is erg mooi geworden  :Y Liek!