Re: 't bruidsseizoen is ook bij mij officieel voor geopend verklaard :-)
Geweldig mooi, zit met open mond te kijken.
Mag ik hem opslaan? Please?
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 't bruidsseizoen is ook bij mij officieel voor geopend verklaard :-)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
mooi hoor I LOVE TOPSY!!
Die kleuren zijn echt top bij elkaar!
Toppertje!!! 
wow deze is wel heel mooi hoor Jacqueline!!
Echt supermooi !
Wauw, prachtige taart!!
Wat een schitterende bruidstaart,wouwie 
heeeeel mooi!
Ik heb de taart "live"mogen aanschouwen en dan is 'ie nog mooier!! En grappig om te lezen dat de meesten vooral het bovenste taartje het leukst vinden, terwijl jij daar eerst nog een beetje over twijfelde.
Alleen die sprietjes....had je daar geen krullen kunnen doen ofzo

Tuurlijk! Waarom niet?
Ik heb de taart "live"mogen aanschouwen en dan is 'ie nog mooier!! En grappig om te lezen dat de meesten vooral het bovenste taartje het leukst vinden, terwijl jij daar eerst nog een beetje over twijfelde.
Alleen die sprietjes....had je daar geen krullen kunnen doen ofzo
![]()
Idioot he ... ik had echt zwaar m'n twijfels over de bovenste laag. Ik moest er echt even aan wennen. 't is dat ik even niks anders kon verzinnen ... want anders hadden de lijntjes er echt afgegaan. Pas toen de kleine bloemetjes erop gingen kon ik d'r mee leven.
En die krullen .... die liggen nog op m'n tafel
. Ik heb ze nog geprobeerd, maar naast de fragiliteit vond ik 't ook niet mooi. Ach, soms moet 't bruidspaar leven met de creatieve noodoplossingen van de maker

Erg mooi
Dat bovenste taartje vind ik geweldig!!!
Succes met de volgende bruidstaart!
Ik had het al op je hyves gezet, mooi is die geworden Jac. Hier ook weer druk bezig met de bruidstaarten, maar ik heb nog taarten van vorig jaar die ik niet gepost heb. Ben gewoon niet zo vlot.
Wauw! Vind dit echt de mooiste turvy die ik ooit gezien heb! Helemaal mijn smaak

geweldige taart!!
Erg mooi!!!
wat een mega gave taart!!!!!!!!!!!!!!!
Super gaaf!!! Mooie kleurencombi en prachtig ontwerp!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 't bruidsseizoen is ook bij mij officieel voor geopend verklaard :-)