1

Onderwerp: Lps & Tribal Wolf

Even wat showen...ben best een beetje trots   :Y :o

Littles pet shop
http://94.100.123.75/1267050001-1267100000/1267069601-1267069700/1267069602_5_aPoK.jpeg

En naar aanleiding van de Tribal Horse topic, heb ik een Tribal wolf uitgeprobeerd. Geschilderd met Wilton icing kleurstof:
http://94.100.120.203/1267050001-1267100000/1267070501-1267070600/1267070593_5_09uO.jpeg

Thanks for watching!

Op- of aanmerkingen zijn welkom.

GreetZzz

2

Re: Lps & Tribal Wolf

de lps zou mijn dochter prachtig vinden :D
Ik vind de tribal echt prachtig  :thumb:

Groetjes van Corry
http://taartenvancorry.nl/

3

Een beetje? Ze zijn geweldig  :thumb:  :thumb:  :Y

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

4

wauw, die laatste is echt geweldig!

Die tribal wolf is echt gaaf!

6

ik vind dat ene oog een beetje eng :o , maar dat zijn al die lps-beesten, dus het klopt vast helemaal :Y

Prachtige taarten :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

7

De kleuren van die lps vind ik prachtig!! Heel leuk gedaan, de combinatie met de bloemetjes zo ook  :Y

Schilderwerk op de andere taart is ook mooi gelukt.

Say YES with joy. Say NO without fear.

8

Ik vind je wolf echt super! Mooi strak design.

9

Ik vind je wolf schitterend! :thumb:

Groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

10

allebei heel mooi gedaan! Hoe heb je het opgelost met de puntjes in de tekening? dat heb ik even niet meegekregen. Ik had wel gereageerd in je vraag hierover, dus ben benieuwd :)

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

11

Bedankt allemaal voor jullie reactie.

Ik heb het niet opgelost...dat heeft mijn 17 maanden oude dochtertje voor mij geregeld.

Mevrouw is op haar kinderstoeltje gaan staan, waardoor ze bij de eethoek tafel kon komen..en is vervolgens leuk gaan "tom tom-en" (= met de vlakke handjes trommelen)...bovenop het plaatje!

Al het zwart (het verf bleef namelijk plakken) is op haar handen blijven zitten, waardoor er bij elke"tom" een handafdruk zichtbaar werd op het witte.

Ergens kon ik er wel om  :lol: maar ook  :s  en  :| omdat ik het schildje liet liggen op de tafel.

Maar goed..ik had het "geperforeerde" plaatje bewaard en deze op een nieuwe plak fondant gelegd en vervolgens erover heen gewreven..waardoor de afdruk zichtbaar werd maar met minder "diepe gaatjes"
Dus kon het opnieuw schilderen en doordat de gaatjes ondiep waren,  zijn ze meegeverfd zonder al te zichtbaar te worden.

En eigenlijk vond ik deze toch wel mooier dan de eerste... :D

12

Allebei erg mooi

13

Gaaf!! Helemaal verschillend, allebei SUPER!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!