Onderwerp: mijn 1e cupcake's

mijn 1e cupcake's heb ik vandaag gemaakt, eerst niet zoveel omdat ik het even uitproberen wilde.
had ook nog een paar met icing maar dat vond ik maar niks.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » mijn 1e cupcake's
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

mijn 1e cupcake's heb ik vandaag gemaakt, eerst niet zoveel omdat ik het even uitproberen wilde.
had ook nog een paar met icing maar dat vond ik maar niks.
Leuk die met die konijntjes!
Ik vind zelf royal icing juist erg lekker op cupcakes. Ik spatel ze helemaal in en rol de randjes dan door de discodip, gekleurd musketzaad of muisjes en dan maak ik het af met een ouwelbloem.
Leuk die met die konijntjes!
Ik vind zelf royal icing juist erg lekker op cupcakes. Ik spatel ze helemaal in en rol de randjes dan door de discodip, gekleurd musketzaad of muisjes en dan maak ik het af met een ouwelbloem.
Ik kreeg het er niet mooi op! Heb zo'n startersset. Had het ook nog nooit eerder gedaan dus wie weet ligt het ook wel daaraan 
Petite&Sweet schreef:Leuk die met die konijntjes!
Ik kreeg het er niet mooi op! Heb zo'n startersset. Had het ook nog nooit eerder gedaan dus wie weet ligt het ook wel daaraan
oefening baart kunst 
was de icing dik genoeg? als je met met een spatel erop smeert vind ik het het makkelijkst als de icing op chocoladepasta dikte is. Dan druipt het niet van je cupcake af. En icing hoeft niet helemaal strak vind ik :-)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » mijn 1e cupcake's