Onderwerp: Mijn taart stinkt????
Halloo,
Ik weet niet of ik hier goed sta maar wist niet waar ik 'm anders moest droppen, sorry als ik verkeerd sta....
Ik heb een tijdje terug (2 weken geleden ofzo) een taart gebakken; biscuitmix met bokkepootjesvulling en bekleed met marsepein en fondant. Er zit wel wat kleurstof in sommige stukken om het mooi zwart te krijgen.
Ik heb de taart erna in een zak in de vriezer gezet, hij is er 1 keertje hooguit 10 minuutjes uitgeweest om de 2e laag erop te zetten, dat is ook biscuitmix met bokkepootjesvulling en fondant met glitterdust erop.
Nu haalde ik de taart uit de vriezer voor de laatste decoraties en om hem in de koelkast te ontdooien....
Er kwam een heel raar luchtje vanaf...als ik echt mijn neus bij de taart hou kan ik niet echt ontdekken wat er stinkt en of het de taart is die stinkt.
De zak die eromheen zat rook ook wat vreemd...mijn handen stonken er ook helemaal naar...terwijl ik de taart eigenlijk nauwelijks tot niet met mijn handen heb aangeraakt, alleen om de deco's erop te doen.
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?
Het ruikt een beetje naar een vaatdoekje dat te lang is blijven liggen, haha beetje rare omschrijving misschien maar daar vind ik het meest vergelijkbaar mee.
Kan ik de taart morgen nog wel mee nemen naar de verjaardag of richt ik dan een voedelvergiftiging aan???
Ik zou niet weten wat er slecht zou moeten zijn geworden....