26 Laatst bewerkt door Esther68 (26-03-2011 10:36)

Re: Veeeeel werk, leuk resultaat, snel KAPOT! :(

Wat een mooie taarten! :thumb:  Zeker die electricientaart. Die afwerking...WAUW. Ik ga ´m ook opslaan  :Y
Oh ja, ik begrijp je ook goed. Flink balen wanneer je er zoveel tijd in heb gestoken en dan...bam. Het is ook de verantwoordelijkheid van diegene die de taart op komt halen met zijn-haar lompe gedrag, maar toch....

27

Mooi hoor Lori! Complimenten!!

Inderdaad jammer dat het zo snel opgegeten wordt na zo veel werk...

Vind je het leuk om bonbons te maken? Kijk dan eens op www.bonbonsmaken.com en schrijf je in voor mijn gratis minicursus bonbons maken.

28

Super stapels  :Y  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Vele en lieve groetjes Nicole

29

Jeetje wat veel reacties.... bedankt. Ik zit hier helemaal verlegen te zijn.
Erg lief dat jullie zo meeleven. Ik voel me er alweer een stuk beter over. Mannen zijn nou eenmaal mannen. kunnen ze ook niks aan doen...

Opslaan mag natuurlijk, voor wie het vroeg. 

saltandpepper schreef:

Geweldige taarten en ik kan me je gevoel zo voorstellen.
Vaak weten de mensen niet hoeveel tijd je erin steekt voordat je hem afleverd!
Nu maar hopen dat de ontvanger hem heel heeft gekregen.
Zien er allebei super strak uit ik vind die voetballer helemaal top.
Heb je dat met een how to geboetseerd?

Ik heb geen how to gebruikt. ik heb een foto van Del Piero uitgeprint, want het moest diè voetballer worden.... hahaha, hij lijkt er niet eens een béétje op! Maar hij heeft het shirtje van Juventus aan en nummer 10 op zijn rug, dus voor de kenners...

Het boetseren van poppetjes vond ik altijd erg lastig en nog steeds wel. Ik doe er vrij lang over om 'm naar mijn zin te krijgen. (er liggen hier nog een paar lichaamsdelen die ik toch maar overnieuw heb gemaakt..)
Ik heb het geleerd door ongeveer alles te lezen wat er hier op het forum over te vinden is en verder héél veel doen. Elke keer leer je zelf wat nieuws (meestal van hoe het NIET moet). En natuurlijk goed naar goede voorbeelden kijken!

30

Wat een prachtige taarten!

En wat een lompe klant zeg!
Daar zou ik nou ook van balen  :Y

Wat een mooie taarten en zo strak!

Groetjes van Nicole!!

32

Hè, wat een lomperik zeg.  :mad:  Maar wat een geweldige taarten! Ik vind die spijkerbroek met gereedschapriem zo super! Die ga ik onthouden.
:thumb:

I'm not fat, I'm just short for my weight

33

Hij is echt supermooi, prachtige creaties !

Groetjes, Conny

34

Super mooie taarten, heel erg strak en super afgewerkt!
Tja en wat moet ik nog zeggen over die vent die je taart zo lomp in zijn kofferbak mikte....... :nooo  :nooo

35

Super zeg! Zo mooi strak!!!!

groetjes Wilma

vooral die onderste vind ik super!

Groetjes Martine www.tinustaart.com

37

Wat een mooie taarten! Echt schitterend! Zo jammer dat hij niet heelhuids op de bestemming geraakt is... Ik kan me zo voorstellen hoe kl*te je je voelt...

Groetjes van Natascha!

38

oh wat verschrikkelijk zeg als iemand zo met je taart omgaat  :mad: Ik begrijp heel goed dat je teleurgesteld bent. Je hebt prachtige taarten gemaakt en er heel veel uren werk ingestoken, erg jammer dat hij niet heel is aangekomen.

Veel liefs Rafaëla

39

Schitterend! Allebei! Ik hoop dat de grote nog een beetje heel is aangekomen... sommige mensen snappen er niets van! Ik vraag altijd heel stiekem "Zal ik even met u meelopen?" en dan til ik hem zelf wel in de auto  :P  O-)

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

40

Wat en schitterende stapels! En wat een stomme vent!

Als ik alleen al die spoel zie boven op, wat een supergave toptaart! En dan te bedenken dat daar zo mee omgegaan wordt...
Al die mooie details...

Kan me voorstellen dat je daar flink van baalt.

Maar mooi zijn/waren ze zeker!

Groetjes Sas

ik begrijp het ook niet als klanten dat doen...  :nooo

Naast het feit dat er voor jou heel veel werk ik zit, betaalt de klant er zelf toch best wat geld voor. ik bedoel als het hem niet uitmaakt als dat de taart kapot gaat, laat hem dan een simpel taartje bij de hema kopen ofzo..

Ze zijn mooi geworden en wij zouden dit nooit bij zulke mooi taarten doen. :lol:

Smakelijk groetjes van Suus
http://suus-bakt-taart.blogspot.com/

42

Jeetje wat gaaf alletwee zeg super met al die details !!!!!!!

www.sprookjestaarten.nl
of hyve sprookjestaarten

43 Laatst bewerkt door mamakitty (26-03-2011 21:31)

super,ik vind ze geweldig.jammer dat er zo roekeloos  mee wordt omgegaan.Veel mensen begrijpen niet hoeveel liefde en uren werk in een taart zitten

44

wow, blijf er naar kijken, geweldig!
die elektriciteit taart vind ik zo mooi! wat een spullen heb je geboetseerd, prachtig gedaan! :thumb:  :thumb:  :thumb:  :Y  :Y

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

45

Dat zijn weer geweldig mooie en natuurlijk super strakke taarten!
Wat een verhaal ook zeg,stomme venters ook!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

Prachtige taarten, mooi strak. Het verhaal heel herkenbaar ik heb ook zoiets mee gemaakt met mijn Las Vegas taarten, daar wordt je echt niet blij van, ondanks dat ze betaald zijn.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

47

Wat balen dat ie je PRACHTIGE taart met zo weinig respect behandeld! Het zijn alletwee pareltjes hoor! :Y

There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN

48

2 geweldig mooie taarten!  :Y

En wat een hork van een vent zeg!!  :mad:

Ik hou ook altijd mijn hart vast als iemand weggaat met een taart. Je hebt er zoveel werk in gestopt. Het voelt altijd een beetje verdrietig als ik afscheid moet nemen van een taart, het zijn net mijn kindjes en als je dan ziet hoe een ander er mee omgaat...
Veel mensen beseffen niet hoeveel tijd en energie er in zo'n taart zit. Je vraagt er een bepaald bedrag voor, maar eigenlijk zijn het kostbare kunstwerkjes die niet in geld zijn uit te drukken.

"Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu windstil"
www.thecakeofdestiny.nl / www.tcod74.hyves.nl

49

OOOOooo wat een bullebak die man.. Ik zou ook zo verschrikkelijk balen. Ik zit ook soms met verbazing te kijken hoe sommige mensen de taart vastgrijpen... terwijl ik er zelf altijd zoooo voorzichtig mee ben. Maar jij heb in ieder geval erg je best gedaan want ze zien er allebei ontzettend gaaf uit!! :Y

50

Wauw, wat een mooie gave strakke taarten.  :thumb: