1

Onderwerp: Dringende vraag over kleuren

Omdat ik morgen een taart wil maken heb ik daarnet mijn fondant gekleurt. Het was de bedoeling dat het fel roze werd en ik heb fluo roze van Amicolor gebruikt deed er een half flesje in op 1 kg en het is niet echt het mooie felle wat ik hier vaak zie maar lijkt meer op oud roze. Natuurlijk zit ik nu zonder die kleur  :nooo  Kan ik dit oplossen door er een andere kleur bij te doen dus door het een 2de keer te kleuren of is het nu om weg te gooien?

2

Re: Dringende vraag over kleuren

Ja kan het altijd proberen!! als je het anders toch weggooid.........

3

Bedoel je een andere kleur roze of een compleet andere kleur? Je kunt er altijd een andere kleur bij doen, het is net als verf mengen. Enne... Niet weggooien hoor, luchtdicht verpakken en bewaren voor een volgende keer!

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

4

Ik wilde inderdaad een fellere kleur roze hebben denk dat ik ga proberen om er rood door te mengen ik wist niet dat het kon om het 2 keer te verven. Bedankt

5

Joh, je kunt ook gele en blauwe kleurstof mengen om groen te krijgen, maakt niks uit hoor! Succes, ik hoop dat het nog wat wordt.

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

Ja hoor, dat kan wel. Pas maakte ik een piraat en nadat ik de marsepein in lichte huidskleur had gekleurd en de taart daarmee had bekleed, heb ik wat er na bekleden over was verder rood gekleurd.

Groetjes Karine

7

Wat ik meestal doe als de kleur niet helemaal naar mijn zin is:
ik neem dan een klein beetje van dit misluksel en probeer daar een ander kleurtje bij. Is dat het nog niet: dan met een nieuw misluksel een volgende poging....

Zo heb je nog meer kans, dat je het niet allemaal hoeft weg te doen.

Succes!!

8

blijft raar dat fluorroze oudroze wordt. Ik heb binnenkort oudroze nodig en vroeg me al af hoe dat te maken,  :think: heb je electic colors of iets anders?

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

9

Nee ik heb de gewone kleuren soft gel staat er op

10

softgel zijn alle icing kleuren van americolor.
hoe heet de kleur die je hebt?

die fel roze is of electric pink, of deep pink.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

11

Er staat gewoon fushia op het komt uit zo'n pakketje

12

Electric Pink doet t beter voor de kleur die jij wil..... ook Americolor.

13

fuchsia wordt vergeleken met electric pink of deep pink, een beetje paarsig.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs