1

Onderwerp: En er is weer een nieuwe bij!

Hooi,

Ik sluit me vandaag aan bij de bakclub.

Sinds een paar maanden zijn twee vrienden en ik fanatiek CC's aan het bakken, decoreren en bedenken. Vriendin en ik zochten een nieuwe hobby nadat vooral mijn leven een (saaiere) wending nam door veel ziek te zijn. Voor mijn verjaardag kreeg ik een workshop CC maken en sindsdien zijn we 'hooked'. Haar vriend doet fanatiek mee en menig zaterdag gaat naar de cc.

Daarnaast is de speurtocht naar mooie tools en andere materialen begonnen. (hoe goedkoper, hoe leuker natuurlijk)

Inmiddels hebben we ook een kleine opdracht gekregen wat stiekem toch wel heel erg leuk is. Het geeft je meteen weer heel wat inspiratie!

Hier wat creabea van vorige week.

http://img145.imageshack.us/img145/1904/imag0084wc.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Overigens heb ik vandaag naar zoveel cupcakes gekeken op het internet dat ik er maar een paar in de oven ga gooien en de handjes laat wapperen.  :Y

Groetjes!

Don't just dream your life, but live your dreams too!

2

Re: En er is weer een nieuwe bij!

Welcome! En ze zien er leuk uit je cuppies  :thumb:

Het is zeker leuk om met goedkoop gereedschap leuke dingen te maken.
Er staan best veel tips en how 2's hier op het forum, ook waar mooie effecten met goedkope tools gemaakt worden.
Ik merk aan mezelf dat ik overal in allerlei winkels kijk naar dingen of ik ze kan gebruiken voor het decoreren, b.v. iets met relief wat ik kan gebruiken om een afdruk mee te maken.
Bij de Action, Xenos en Wibra zaken hebben ze regelmatig goedkope stempels waarmee je afdrukjes kunt maken in je fondant of marsepein.

Succes!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)