1

Onderwerp: Hoe laat je een geboetseerd bruidspaar op een taart staan???

Ik moet volgende week een bruidspaar boetseren voor op de bruidstaart. Tot nu toe is het mij nog nooit gelukt om een bruidspaar op een taart te zetten zonder dat het scheef gaat staan of compleet omvalt... Wie o wie heeft de gouden tip???

Sinds begin december 2009 taart addict!

2

Re: Hoe laat je een geboetseerd bruidspaar op een taart staan???

lange satéprikkers in de benen en in de taart rietjes doen waar je die satéprikkers weer inzet.
Je moet wel even goed kijken of je ook nog op andere plekken moet stutten, zodat het niet inzakt.

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

3

met prikkers in de taart steken inderdaad. Ik stut bruidspaartjes wel altijd met douwels, maar dat hangt er ook vanaf hoe groot ze zijn.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

4

Bedankt voor de tips! Ik zal het proberen! Hopelijk lukt het... :D

Sinds begin december 2009 taart addict!

5

Etspaghet schreef:

lange satéprikkers in de benen en in de taart rietjes doen waar je die satéprikkers weer inzet.
Je moet wel even goed kijken of je ook nog op andere plekken moet stutten, zodat het niet inzakt.

bij mij blijven toppers (heb er nog maar 2 gemaakt  :o ) dus ook echt niet staan en ik maar denken dat iedereen die echt goed kan boetseren ze er zo opzet zonder ondersteuning  :lol: . valt weer mee dus  :)