51

Re: You'll never walk alone...

heb het filmpje net even bekeken :D  (dank voor de link :thumb: )
volgens mij had ie nog nooit eerder taart aangesneden :s , tsjongejonge  :rolleyes:

Wel errug leuk dat je prachtige taart zo vol in beeld was :Y  :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

52

Ik vind het een hele gave stapel! Vind het knap dat je 'em onder deze omstandigheden toch hebt weten te repareren. I'm impressed!

53 Laatst bewerkt door Sassie26 (07-05-2021 16:42)

I

54

Tja de hap... en dan te bedenken dat ik daar de eerste keer iets heel anders in zag  :lol:  :lol:  :lol:

Prachtige taart, en hele mooie reclame! Toch?!

Met zoete groet! Akire

55

Erg mooi,vooral de onderste taart!

56

Heb even op internet nagekeken..

Hij is prachtig! Heb niks scheefs gezien!;)

Maar wat kijkt ie lelijk bij die hap van de microfoon zeg.. :P was de microfoon eetbaar? of was het terrecht dat hij zo vies keek? haha

57

klopt, microfoon was niet eetbaar. Dit heb ik ook aangegeven voor uitzending..maar RTV Rijnmond had dit niet tegen leen gezegd en die neemt er zo een hap van!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

58

Judy schreef:

klopt, microfoon was niet eetbaar. Dit heb ik ook aangegeven voor uitzending..maar RTV Rijnmond had dit niet tegen leen gezegd en die neemt er zo een hap van!

Wat ging er door jou heen toen hij daar zo enthousiast een hap van nam?!?! Hij kauwde wel lekker door... ha ha ha... maar trok er wel een vreemd gezicht bij...  ha ha ha.

59

ik dacht toen 'ja tuurlijk, kan er ook nog bij..Lee wordt geen 66' hahahahaha

Nee, ik schrok even..maar ben rustig gebleven, hij had het toch al doorgeslikt..ik had bij de productie aangegeven dat het niet eetbaar was...heb er vervolgens wel erg om moeten lachen eigenlijk :D

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl