26

Re: Geen bijzondere taart, maar de ontvanger wel!

Nu zie ik hem wel.. Lekker hollandsche naam heeft je neefje.. Heerlijk... De taart is echt super leuk!!!

27

Ja, ja, die naam.... Frankje is vernoemd naar mijn man Frank, maar die is niet nederlands en mijn schoonzus ook niet. Ze komen uit Cuba, maar hebben beiden de nederlandse nationaliteit!

Jacqueline

28

des te leuker :Y

29

Bah, wat vreselijk voor je neefje, nichtje, zus en zwager.... Zo fijn om dan je gevoel voor hen op deze manier te kunnen uiten :)

Hij is prachtig je taart! Het lijkt me inderdaad een heel goed idee om een petitie te starten, dit heeft inderdaad al eerder succes gehad!

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

30

Leuke taart, triestig verhaal!

31

Wat mooi dat je toch die taart hebt gemaakt voor je neefje  :thumb:

32

Wat een verschrikkelijk naar verhaal zeg.

Maar je hebt er ondanks alle vermoeidheid en stress toch een prachtige taart van gemaakt en je neefje blij gemaakt! En dan voelt het toch wel weer goed toch?

Ik hoop dat papa mag blijven, dat geloof je toch niet he, dat ze hem dan zonder pardon zouden terugsturen, ongelooflijk.

A colourful cake for a colourful day!
www.colourfulcakes.nl

33

Jaq, je weet dat ik ziek was. Dus ik kon echt niet reageren. Maar je hebt er weer een mooie taart van gemaakt ondanks dat jij ook geen prettige nachten achter de rug had.  Ik ken het verhaal van je schoonzus. Ben blij dat je de taart toch heb gemaakt. Wat zal dat joch blij zijn geweest.
Je bent een super tante.

Veel taart plezier