1

Onderwerp: Dummy en dan??

Hallo,

Ik ben een beetje nieuw dus als ik iets doms vraag....hahaha

Ik wil heel veel oefenen en dat lijkt me beter op een dummy want iedereen in mijn omgeving is aan de lijn. LOL

Nu vraag ik me af...wat doe je met je fondant na het bekleden van je dummy??? Vind het zo zonde om weg te gooien maar als je het bekleed hebt, kun je het niet weer hergebruiken lijkt mij. Wie heeft er tips , hoe doen jullie het???

help (-;

Re: Dummy en dan??

\laten staan als beklede taart. ;)

Groetjes Natasja!

3

Als je echt wil oefenen met alleen het blekleden dan kan je de fondant er gewoon een paar keer opdoen en weer afhalen. Oneetbaar is het na 1x toch al. Maar decoreer je de dummy ook dan laten de meesten hem staan voor de pronk.

De fondant hard uit op de dummy dus daarna is er niet meer mee te werken helaas en dan kan hij dus gewoon de kliko in.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

Hoi,

Of heel voorzichtig je versiering er af halen en opnieuw je basistaart gebruiken, maar meestal lukt dat niet hoor. Dus ik bewaar deze ook altijd. Het is ook leuk om later nog eens terug te zien hoe je het " toen" maakte.

Inderdaad, laten staan en veel naar kijken. Als je dan de kriebels hebt en weer iets anders wilt doen, haal je het eraf en gooi je het weg. Of ik geef het aan mijn dochter (8) die er dan allemaal leuke dingetjes mee maakt, zodat ik het 2 maanden later alsnog weg kan gooien  :lol:

I'm not bossy, I just have better ideas...