Onderwerp: Zwarte gumpaste?
Voor de taart van mijn dochter heb ik geprobeerd kant-en-klare gumpaste van Wilton zwart te kleuren met extra Black van Sugarflair............maar dit blijft donkerpaars.
Iemand tips/ideeën hoe ik echt zwart krijg?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Zwarte gumpaste?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor de taart van mijn dochter heb ik geprobeerd kant-en-klare gumpaste van Wilton zwart te kleuren met extra Black van Sugarflair............maar dit blijft donkerpaars.
Iemand tips/ideeën hoe ik echt zwart krijg?
Misschien kun je het mengen met zwarte fondant en dan bijkleuren?? Maar het lijkt mij ook erg lastig... waar heb je het voor nodig?
Voor een 70's party disco taart...............pfff, leuk als meiden 8 worden...........dus er moeten van die zwarte disco-figuurtjes rechtop opstaan..........
Okeee... Maar gumpaste 1:1 met fondant wordt ook wel hard hoor. Tenminste, Balina niet, maar goed
Misschien kun je ze daarna nog schilderen met zwart als het toch niet helemaal het gewenste resultaat geeft.
Anders zou ik zwarte bakels met tylose gebruiken.
Ellen van cakeshop.nl verkoopt Squire's Kitchen SFP Black - zwarte flowerpaste dus.
Maar idd, Bakels met tylose wordt ook goed en snel hard!
Heeeee das nog eens handig
is het een nieuw potje van de extra black?
De nieuwere potjes die hebben namelijk een stofje minder dan de wat oudere. dat stofje is nu verboden in de EU. Zonder dat stofje wordt je fondant niet meer super zwart, maar paars inderdaad.
Verder is het idd vreselijk lastig om te kleuren ik zou idd op een gegegeven moment stoppen en het verder afdusten.
Ellen van cakeshop.nl verkoopt Squire's Kitchen SFP Black - zwarte flowerpaste dus!
Super, dat ga ik dan vandaag nog bestellen, taart is voor 2 april dus moet gaan lukken...........
@Suuz...........ik wil alvast wat uitproberen, dus met jouw tip ga ik het proeftaartje maken...........
Thanks meiden, super jullie snelle reacties!
Succes!! Laat je weten hoe het gegaan is??
Succes!! Laat je weten hoe het gegaan is??
Zal het proberen............voor di. zou het testtaartje zijn........dat is haar echte verjaardag, maar het grote-mensenfeest pas de 2e...........maar waar ik de tijd vandaan ga halen met een peuterpubertje van 2 en een babyboy van bijna 4 weken...............pfff hoop dat papa dit weekend niks gepland heeft, dan kan ik weer even 'los' in de keuken.........
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Zwarte gumpaste?